Vierailija

Millä viikoilla se alkoi? itselläni oli kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oksetusta 24/7 ja olin tiputuksessa moneen otteeseen mut en muista milloin alkoi. viikot 7-10 olin tiputuksessa kun kuivuin.

nyt kolmas raskaus menossa 5+4 eikä vielä okseta. onko tosiaan mahdollista ettei tällä kertaa tulekaan?

Kommentit (8)

Ekassa raskaudessa. Toisessa alkoi myöhemmin eikä ollut ollenkaan niin pahaa, oksensin vain kerran joka aamu ja sitten oli vaan sellainen heikohko olo ja piti useimmiten makoilla lopun päivää ettei oksettaisi niin pahasti. Mutta se oli pala kakkua verrattuna ekaan raskauteen jossa oksensin kuusi viikkoa aivan kaiken enkä jaksanut nousta sängystä kun olin niin heikkona. Tiputukseen en joutunut kun marjamehu pysyi sisällä (onneksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niissä raskauksissa joissa ovis on ollut paikallaan, pahoinvointi on alkanut silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Niissä raskauksissa taas, joissa la on siirtynyt ultran perusteella pidemmälle (eli ovis ollut oletettavasti myöhemmin), pahoinvointikin on alkanut myöhemmin, rv 6 - 7.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat