Vierailija

Odotin että aihetta olis täällä ruodittu anhkerasti.

Minua ainakin järkytti pienen hätä, kun huomaa muiden menevän ja itse ei ehdi mukaan. Tuon ikäinen kuitenkin tajuaa tilanteesta jo melko paljon, eikä kuitenkaan osaa toimia mitenkään.

Kommentit (9)

Kauppaan, huoltoaseman pihalle tms... Lentokentällä tuskin olis mahdollista, ainakaan niin ettei huomaa itse unohdustaan. Kyllä tuollaisissa tilanteissa tulee laskettua lapsia, et onko kaikki tallella.

Mut vaikka jollain normaalilla kauppareissulla joku isommista lapsista, joka osaa laittaa autossa turvavyön itse kiinni, vois periaatteessa epähuomiossa jäädä jonnekin kaupan pihalle tai eteiseen. Mä oon kyllä pelänny sellaista niin paljon, et meidän lapset tarkastaa automaattisesti itsekin et kaikki on autossa. 7 lasta on niin iso määrä, ettei siitä yhdellä silmäyksellä nää, onko kaikki paikalla, vaan täytyy ajatella lapset jokainen erikseen, et tuo on ja tuo....

Oudointa tuossa uutisissa olleessa tapauksessa oli mielestäni tuon unohtuneen lapsen ikä. Isossakin perheessä tuon ikäiset yleensä pidetään 'käden ulottuvilla' joku 7-9v on paljon suuremman 'unohtumisriskin' alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On sillä lippu joka tapauksessa kuitenkin ja se on ilmoitettu koneeseen tulossa olevaksi, ja koneeseen nousseiden määrä ei täsmää. Vanhemmat on saattaneet jopa antaa siinä portilla lapsen passin ja lipun muitten lasten papereiden mukana, eikä kukaan ole ihmettellyt että miks tässä on viiden lapsen liput mutta vain neljä lasta.

Nehän on nykyään niin tarkkoja että sisään checkanneet ja koneeseen astuneet täsmää, ja jos joku matkustaja on ollu turvatarkastuksessa ja check-inissä ja sen laukut on koneessa ja jää sitten pois niin se on ongelma kun sen laukut voi olla pommeja täynnä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat