Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Myös vastaavat käy, eli mielipukineen tai mielenterveysseuran tuotantoa.

Sivut

Kommentit (46)

käykääs helsingin diakin sivuilla ja etsikää lopputyö nimellä " ennakkoluuloille kenkää" - satu viskari. siellä faktaa metsuista ja paidoista sekä pirkko lahden mietteitä...

Ahistaa t-paidan sekä Hihat palaa-paidan. Sopis mulle.

Passaiskohan tuo Ahistaa peräti töihin bleiserin alle toimistoon? En ole asiakaspalvelussa.. =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä hankin joskus semmoisenkin. Pitäisin päällä kun olen miehen kanssa liikkellä ;) Ja miehelle semmonen " aina saa kiljua ja riehua" paita.

-ap-

Minulla on Sue Ellen -paita (siinä otetaan kantaa alkoholismiin). Makea paita ja herättää taatusti keskustelun seurassa kuin seurassa. Sitten löytyy " olen paikalla en läsnä" -paita, koska aina välillä tuntuu siltä. Ja minun elämääni nämä paidat ainakin piristävät ja firma tekee kivasti hyväntekeväisyystyötä.

Brainwash on mitä loistavin paita töissä.

Vet du att folk pratar om dig natsaa elämäntilanteeseeni varsin hyvin. Elän elämänvaihetta, jossa tiedän yhden jos toisenkin kuiskuttelevan minusta selkäni takana, joten tuo paita on kerrassaan terapeuttinen mulle...

Itseltäni löytyy:

Brainwash, koska se on niin osuva " healthier, happier, more productive" Sarkasmia, sarkasmia...

Rajatapaus - katson olevani itsekin sellainen ;)

Jag tror att jag kan prata svenska - muutaman vinkkulasillisen jälkeen alkaa svenska taipua

Ja lapsella on upouusi termiitti-paita ja erittäin osuva ko. taaperolle

kaverini on avohoidossa - ja häneltä totta totisesti löytyy paita " avohoidossa" .

Muut saavat kuvitella vitsiksi ihan vaikka ja kuinka paljon. Meille se on sekä vitsi, että totuus.

Mutta surutyö menneistä asioista on kesken ja vie aikaa. Suru ei kuitenkaan ole masennusta ja joskus voi ahdistaa, vaikka masennus onkin parantunut.

Nuo mental-wear -paidat ovat kuitenkin " vitsejä" ja minua ne eivät naurata. Ei myöskään minusta ole hauska juttu pitää tuollaisia paitoja hoitolaitoksissa, joissa ihmisillä oikeasti on tuontyyppisiä mielenterveysongelmia. Tulee pilkkaaminen mieleen.

1. Rajatapaus; välillä on vähän väsynyt ja häilyvä olo.. =)

2. Valepuku; musta ajatus on vaan hauska, voi leikkiä olevansa valepuvussa ja ainakin mulla saa aikaan sen et oon vähän rennompi enkä niin " kontrollifriikki" itseni suhteen.

hymyyn vaikka syän märkänis? Relaa pikkuisen, ei se tee vakavasta ja vaikeasta asiasta naurettavaa tai pilkattua, jos sille nauraa. Ei sotaakaan kestetä ilman huumoria. Hymy ei tapa, vaan auttaa elämään.

Vierailija:

Lainaus:

Nuo mental-wear -paidat ovat kuitenkin " vitsejä" ja minua ne eivät naurata. Ei myöskään minusta ole hauska juttu pitää tuollaisia paitoja hoitolaitoksissa, joissa ihmisillä oikeasti on tuontyyppisiä mielenterveysongelmia. Tulee pilkkaaminen mieleen.

No, mulla on

* Äiti on vähän väsynyt

* Nyt iski kauhee paniikki

* En kestä, tuun hulluks

* Tiedän, että puhutte selkäni takana

Äiti on vähän väsynyt paidan ostin siksi, että vaikka joskus olen todellakin vähän väsynyt, niin olen silti ÄITI ja omille lapsilleni maailman paras sellainen.

Kolme seuraavaa ostin työpaidoiksi, olen kehitysvamma-alalla ja kaikki sopii tänne (ainakin meidän yksikköön) niiiiiin loistavasti. ;D

Kaikkien ostoon tietysti vaikutti se, että noita paitoja ostamalla tuen mielenterveystyötä ja noita paitoja pitämällä viestitän myös muille tärkeästä asiasta.

Pariin kuukauteen en ole käynyt ko. sivuille (mutta menen heti), joten uusimmista paidoista en tiedä. Haluaisin kuitenkin sen Rajatapaus-paidan, samoin Avohoidossa, miksei myös Sue Ellen-paidan vapaa-ajan vaatetukseksi...

Hauskoja tuotteita, hyvään tarkoitukseen, mikäs sen mukavampaa.

Ne oli hauskoja silloin vuosia sitten uutuuksina, mutta nykyään niitä myydään toreillakin ja joka toisella tuntuu sellainen olevan. Eiköhän jo kaikki tiedä, että äiti on vähän väsynyt.

Sen sijaan Sue Ellen ja Lähiökuningatar -paidat on oikeastikin hienoja. Niissä on vielä vähän itseironiaa jäljellä, kun niitä ei näe kaikilla vastaantulijoilla.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat