Vierailija

... mieheni on työmatkalla ja meillä alkaa tällä viikolla loma. päätin ostaa uuden autoistuimen ennen lomaa ja lähdin vauvan kanssa kiertelemään liikkeitä.

yhdessäkään en saanut palvelua vaan myyjät katselivat ohitseni pariskuntia. Kun sitten sanoin et hei olisi mun vuoro niin ohimennen sanoivat esim. vain istuimen hinnan (eivät alkaneet esittelemään niin kuin muille).

Lopulta ostin liikkeestä jossa oli hieman kalliimpi istuin, mut yksi myyjä jopa kertoi hieman istuimen ominaisuuksia ja turvallisuudesta.... Kyllä oli tympeää kiertää 6 liikettä huomaten olevansa ilmaa.

Kommentit (13)

Meille käynyt kerran samoin eräässä tunnetussa lastentarvikeliikkeessä. Olimme miehen kanssa ostamassa turvaistuinta ja kyllä sai myyjää ja palvelua odottaa. Eli ei se mies ole tae palvelusta.

Enkä nyt äkkiä muista onko mies ollut montaakaan kertaa mukana. Tampereen ja Porin liikkeissä olen asioinut, muutaman kerran myös Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleesnä täälläpäin ja muissakin lastetarvikeliikkeissä on joutunu pyytämään sitä palvelua, kun myyjät istuu tiskintakana, tai ovat ulkona tupakalla. Ei ole palvelu asennetta ollenkaan. Sama oli autoliikkeessä. Kukaan ei tullut palvelemaan. Lopulta kun mies meni pyytämään myyjää, myyjä sano että ai me luultiin että te vaan kattelette. Mies kun kysy siten tila autoa (lapsia on 5) niin myyjä vei meidät sellasen ikivanhan spacewagonin (oli vuosimallia 89) luo ja sano että oisko tää teidän hinta luokkaa. Ehkä me sitten näytettiin jotenkin nuorilta ikää on jo 32 molemmilla. Mies sanoi, että ihan uutta ajateltiin, ni myyjä sano, että ai..ai, ne maksaa kuulkaas maltaita kuukausieräkin tulee olemaan todella iso. Siinä vaiheessa mihellä meni hermot ja se totes, että ollaanhan me töissäkäyviä, ja vieresessä liikkeessä oliki 2000 e halvempi voyageri, käyäänkin ostmas sieltä. Kyllä iski myyjälle paniikki. Rupes heti mielistelemään, että tuolta saa lapset ottaa ilmasiks jäätelöä ja limua, saatte kahvia jne... Vaihettiin kylläkin liikettä ja ostettii vieresestä liikkeestä sitten uusi auto:)

Mun maha " pullahti" esiin suht' myöhään, kun kävin lastentarvikeliikkeissä litteän mahan kanssa olin myyjille kuin ilmaa. Nyt kun jotain pullotusta on havaittavissa, hyökkäävät myyjät kimppuun saman tien!

ja minulta on tultu kysymään tarvitsenko apua, joten liikkeiden tai myyjien palvelualttius ilmeisesti vaihtelee. En ole huomannut eroa onko mies mukana vai ei.

Autoliikkeissä olen huomannut, että kun tulee katsomaan autoa, ja on etukäteen lukenut autosta Tekniikan maailman testit, ja osaa kysellä asiallisia asioita, ei mitään ' naisasiakkaan' kohtelua kyllä havaitse. Joskus naisilla on tapana oikein heittäytyä ' naisellisiksi' apua tarvitessaan, mutta esim autokauppa ei ole välttämättä oikea paikka.

Sitten oli se Brion naapuri joku Puolalainen liike (jossa löytyi samat istuimet) ja sielä sain heti ystävällistä palvelua. Lastentarvikkeessa kävin useampaan kertaan kun olisin halunnut vertailla istuimia enemmän, mut aina myyjä häipyi kesken palvelun jonkun muun luokse. sanoi vaan et katsele rauhassa hän tulee " kohta" takas....

Johan mä olin katsellut ja olin kysymysteni kanssa juuri käynnissä sekä myyjää tarvinnut!!

tervehdin myyjää (joka katsoi ohi). ajatteiln että pariskunta oli ennen mua. Sitten jäin nätisti odottamaan vuoroani ko. osatolle. Kuvittelin et myyjä tulee luokseni vapauduttua. paskan marjat hyökkäsi seuraavan pariskunnan kimppuun. Puoli tuntia oli jo mennyt. Sitten menin toiselta myyjältä nätisti kysymään: " hei oletko vapaa, voisitko näyttää mulle noita istuimia" ? Tuli latelemaan hinnat ja taas vieressä oli juuri kauppaan tullut pariskunta joka sai heti palvelua.... Etta suututti!! Sitten lähdinkin jo liikkeestä pois!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat