Vierailija

Yritän nyt kerrankin imettää ja täämä on kamalaa!!! Hirveän sottaista, kivuliasta, päätä särkee, hermot menee. Muita lapsia ei jaksa lainkaan hoitaa vaan passitin ne aamulla pihalle ja käskin pysyä siellä. Elävät millä elävät päivän kunnes isä tulee kotiin ja pääsen vihdoistaviimein laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä, käymään kaupassa, siivoamaan ja vaihtamaan pari sanaa kahdelle muullekin lapsellemme.

Yöt saa valvoa läpeensä ja hoippua jossain ihmeen vajoamistilassa, jossa juuri tajuaa hoitavansa lasta ja imettää ja imettää ja imettää rinnat verillä. Välillä menee korvikettakin, kun se nälkä ei lopu ikinä ja rinnat painaa tonnin ja ei tyhjene millään. Pari kertaa yössä joutuu lypsämäänkin, että imettäminenkään ei ole tarpeeksi koska tuntuu, että rinnat räjähtää.

surkeinta tässä on, että tätä on kestänyt vasta muutaman päivän ja mä olen jo ihan luovutustilassa.

Kommentit (5)

vuosi sen jälkeen kun lopetin kuopuksen imettämisen. En tiedä syytä, mutta rintoja särki jatkuvasti, herumisrefleksi oli kuin olisi puukolla viillellyt. eli siis rinnan pää ei ollut kipeä, vaan rinta.

laita bebanthenia, se auttaa!

Se kipu oli mullakin tosi kauhee mutta sinnittelin vaan mutta kyllä se kauan sattui (siihenkin hiukan tottui!)

Mä olin myös ihan sekaisin kun imetin.. olin niin väsynyt, makasin vaan sängyssä vauvan vieressä ja hän söi.. siellä sitten nukuttiin yhdessä aina miten sattui... päivisin ja öisin, ei ollut kellolla väliä.

Olin muutenkin ihan zompina 8.5kk jonka imetin. Poika söi koko sen ajan varsinkin öisin tunnin parin välein....

Toivon paljon voimia sinulle! Nuku aina kun vauvakin nukkuu ja unohda kaikki kotihommat vahäksi aikaa!

Me palkattiin silloin siivooja ja hän oli kuin taivaanlahja!

Pieni hinta siisteydestä ja ennenkaikkea siitä ettei minun tarvinnut jaksaa!

Pyydä ystäviä ja sukulaisia apuun tai palkkaa vaikka mll hoitaja jotta saat välillä nukkua rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis laita johonkin tyhjään pulloon lämmintä vetta, sellaista mikä tuntuu paljaalla iholla hyvältä ja pidä pari minuuttia rinnan päällä/alla/sivulla ennen imetystä. Jos rinnat tosi täydet, sulla voi olla alkava tiehyetukos tai vastaava eli maitoa on liikaa rinnoissa ja sitä pitää saada pois. Vauvan imu tehokkain tapa mutta kipeille rinnoille myös se kivulian. Minulle auttoi tuo lämminvesipullo. Pidin niin kauan että maitoa alkoi valui rinnoista ja sitten vauva imemään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat