Vierailija

eli, jos on tavallisessa huoneessa, jossa muitakin. Niin onko vauvat yölläkin samassa huoneessa?

Kommentit (11)

neljän hengen huoneessa ainakin joku huutaa aina ja päivällä meluaa vieraat. Nukuinkohan sairaalassaoloaikani aikana pari tuntia... sitten ihmettelivät kun halusin äkkiä kotiin kun sairaalassa olisi saanut levätä!

omaa huonetta ei täällä saa, liian ahdasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joku niistä on aina enemmän tai vähemmän naksupää tai sitten sillä on ainakin pimeet sukulaiset tai kaverit.

No, on siellä aina joku hyväkin tyyppi josta saa elonikäisen ystävän ja lapsillakin on sitten aina saman ikäistä seuraa :)

vauvat itkivät vuorotellen. omanikin itki enkä edes voinut silloin heti sektion jälkeen nostaa häntä itse viereeni syömään vaan piti aina odotella että hoitajat ehtivät tulla nostamaan. hoitajille ei mielellään saanut jättää vauvaa yöksi.

viereisen sängyn äiti kerran karjaisi mulle yöllä että ANNA NYT SAATANA SILLE PENNULLES TISSIÄ ET LOPETTAA TON HUUTAMISEN JA SAA MUUT NUKKUA!! mutta kun en kyennyt vauvaa viereen nostamaan itse :( kyllä oli niin paha mieli loppuyön että itketti vain.

Mulla on ollu aina univaikeuksia, ja imetys ei sitten siinä stressissä alkanu sujumaan. pyysin oman huoneen ja sain. Ainakin täälläpäin kuulemma saa oman jos on tilaa ja tajuaa pyytää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat