Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

piilossa. mitä olisi tapahtunut jos olisin valittanut hoitajille? en uskaltanut silloin.

Kommentit (12)

viereisessä sängyssä makasi äiti, jonka luona juoksi koko suku. Kun äiti oli revennyt pahasti, piti tietysti jokaisen sukulaisen kertoa koko oma ja tuttavapiirin sairaskertomukset siinä. Oli muuten aika ällöä juttua, hyvinpä maistu ruoka... Ja jatkuva käläkätys, kaikuvassa huoneessa jossa kolme muutakin äitiä. Päivällä ei voinut torkkua kälkätyksen takia ja yöllä aina jonkun vauva huusi... olipas kivaa levätä sairaalassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ennen kuin saatiin perhehuone. Naapurille tuli vieraita (siis mummo, vaari, lasten kavereita? ja joitain muita) virallisen vierailuajan ulkopuolella. Marssivat kuin omaan torppaan koputtamatta, minähän olin juuri aloittamassa imettämisen, oli jo melkein tissi paljaana ja tietysti olin oven puoleisella paikalla. Että hiemanko keljutti. Eipä pahemmin naapurin vieraat muutenkaan kunnioittaneet minua, lapset sai juosta ovesta miten sattuu ja mekastivat, naapurin äijäkin toljotti, joka kerran kun ovesta sisään astui. Kaikki eivät osaa käyttäytyä, valitettavasti. Onneksi pääsin huoneesta omaan rauhaan.

Eka kerralla olin jo innoissani , että kiva, meitä on vaan kaksi viiden

hengen huoneessa. Huonekaveri oli ihan mukava,nuori tyttö mutta joko vauvan isä tai kavereita (monta kerrallaan) tai vanhemmat oli siellä kanssa koko ajan. Iskä lähti vasta joskus yhdeksältä illalla kun hoitsu tuli sanomaan. Olivat ihan hissuksiin kyllä, en sitten sanonut mitään.

Toisella kerralla meitä oli pienessä huoneessa 4 äitiä + 4 vauvaa.

Oli tosi levotonta , vieruskaverini oli jostain Ukrainasta ja hänellä koko suku ja vanhemmat lapset siellä mekastamassa, ja väliajat oli

puhelimessa. Siellä ei kyllä paljon nukuttu , koko ajan jonkun vauva kitisi, joku kulki käytävälle imetyspaikkaan imettämään , valot osittain päällä koko yön. Sitten vielä tämä mun vieruskaveri hmmm...kauniisti sanottuna, tuoksui joltain ihmeelliseltä, pääni särki koko ajan. Huone oli niin ahdas että täytyi ensin lykätä vauvan sänky pois edestä että pääsi itse vääntäytymään sieltä sängystä pois, mut oli vielä leikattu, huhhuh

Silloin päätin, että jos joskus vielä tänne tulen , otan perhehuoneen , maksoi mitä maksoi. Niin, ja jos niitä on vapaana, sekään ei ole aina varmaa. Ja nämä tapahtui Jorvissa

olla mutta vituttaa tuollaiset juntit jotka ei tajua että siellä on muitakin kuin oma akka. Ensimmäistä tehdessäni samassa huoneessa oli yksi paksu pariskunta. Ukko istui tuntitolkulla nurkassa nojatuolissa ja höpötti isoon ääneen ja toi tullessaan ison " veikan" ulvomaan kuin palosireeni käytäville ja huoneeseen, nämä vanhemmat eivät edes komentaneet pentuansa että olla hiljaa. Kävi minunkin mieheni meitä katsomassa mutta ymmärsi että siellä on muitakin jotka ovat väsyneitä ja kipeitä, eikä tuonut kuopusta tehdessäni isoa siskoa ulvomaan huoneeseen ja jos rupesikin kiljumaan niin sitten lähtivät kotiin.

mua kanssa ihmtytti nämä vieraat, jotka marssii ovesta sisään koputtamatta. Kiva olla siinä tissit paljaana imettämässä , olin vielä oven vieressä, jos oli verho sattunut jäämään vetämättä eteen. Pienessä huoneessa muutenkin tuli ahtaan paikan kammo, jos koko ajan piti vielä verhoja ympärillä.

Oma mies oli ( kumma kyllä ;) niin fiksu että koputti aina tullessaan , vaikken edes ehtinyt mainitsemaan asiasta

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat