Seuraa 

Mistä voi johtua että nyt kahdet viimeisimmät kuukautiset ovat olleen runsaammat mitä normaalisti?? Ja samalla myös kivuliaammat?

Mä viimekierrossa olin varma et tärppäs ja testikin näytti plussaa (tosin oli se rfsu:n testi josta muutkin ovat valittaneet että näyttää plussaa vaikkei raskaana oliskaan) Sitten kuitenkin parinpäivän tuhruttelun jälk. alkoi todella runsaat kuukautiset, myös hyytymiä tuli. Siitäkin siis päättelin että kesken meni..

No nyt sitten tässäkin kierrossa kuukautiset ovat yhtä runsaat+kivuliaan ja mukana hyytymiä. Mitä ihmettä? Muistelisin että mulla on vastaavanlaiset kuukautiset olleet silloin kun ne alkoivat eli joskus ala-asteella. Silloinkin mukana oli tuollaisia hyytymiä.

Eli runsaammat kuukautiset alkoivat heti sen jälkeen kun aloimme toista lasta yrittämään....Olen vähän ihmeissäni..?

Kiinnostuneena kuuntelisin jos jollain olis kommentoida tätä..

-Alpukka

Kommentit (5)

pikkukakkosta yritetty toukokuusta. mieli on malttamaton, ja taas tuli täti käymään... esikoinen tärppäsi eka yrittämällä. Tämän vuoden ajan menkat on kestäneet 13 päivää alkaen pienenä tuhrutteluna ja vain pv pari on kunnon vuotoa. ja tulevat 25-33 päivän välein. ja yrityksestä asti kierron puolivälin jälkeen raskausoireet, ällöttää, väsyttää, nännit kipeet, kiukuttaa (jotka sitten voivat varmaan liittyä myös kuukautisten alkamiseen). Ja yks juttu onko muilla kokemuksia; maitoa tihruu rinnoista kun niitä puristelee... Kaipa sitä on psyyke niin orientoitunut siihen raskaaksi tulon mahdollisuuteen, että tekee tepposia elimistölle! ja kyllä ottaa pattiin, kun ihmiset sanoo, että kai te nyt jo toisen lapsen TEETTE! kyllä meinaa itku päästä. takana muuten viime syksynä 1 km. että oisko jäänyt siitäkin jotakin tuohon kk vaikuttavaa kun ovat olleet vähän epämääräiset tänä vuonna...

Mulla on myös ollut kaksi viimeistä kiertoa tavallista runsaammat ja kivuliaammat kuukautiset ja juuri noita hyytymiä on myös enemmän. Ensimmäisellä kerralla mietin josko kyse olisi ollut aikaisesta keskenmenosta mutta nyt mietityttää kun nämä tämänhetkiset kuukautiset on samanlaiset! Lisäksi molemmissa kierroissa olen ollut tuntevinani raskausoireita ja pettymys onkin ollut suuri kun täti on tullut kylään.. ja toukokuusta asti olemme siis yrittäneet saada toista lasta. Ensimmäinen lapsi tuli aikanaan ekasta kierrosta, joten tämä yritys on sinänsä mulle aivan uutta. Toivottavasti kyse on tosiaan vaan hormooneista eikä muusta. Jos jollakulla on parempaa tietoa niin kuulisin minäkin mielelläni!

-Emik

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ekassa kierrossa oli ihan selkee tajuton väsymys-päiväunia oli pakko nukkua! Nyt tässä tokassa kierrossa ei mitään niin selkeetä ollu, muuta kuin mielialanvaihtelut mitä en itselläni ollut ennen noin selkeesti huomannut!

Mut kaippa noi oireet voivat olla myös kuukautisten lähestyessä.

Ja mahtaako se olla niin, että mitä selkeemmät oireet ennen kuukautisia-sitä runsaampi vuoto?

Meillä myös esikoinen tärppäsi heti ekasta kierrosta, nyt on niin kärsimätön ja miettii miks ei oo viel tärpännyt!! Vaikka tosiaankin vasta 2 kiertoa takana!!! =)

Mut siis vielä kommentteja?

Oliko se RFSU:n testin " plussa" sulla punainen vai harmaa? Eli sillä testillä plussa on aina punainen. Harmaa " viivanpaikka" on siis vain viivanpaikka ja ei plussaa ollenkaan. Jos testi oli punainen, saattoivat nuo hieman myöhässä olleet kk:t olla merkki ns. kemiallisestaraskaudesta, eli hedelmöittynyt ms on vain hipaissut kohdun limakalvoa kiinnittyessään. Tosin tää on nyt tällaista arvailua...

Mullakin on välillä kuukautiset huomattavasti runsaammat, kuin yleensä, mutta olen laittanut sen vain erilaisten kiertojen piikkiin. Hormonien määrähän voi vähän vaihdella kierroissa. (tai siis näin olen ymmärtänyt, viisaammat?).

ajattelin eli kemialliseksi raskaudeksi... Täytyy tunnustaa etten enää muista oliko se viiva testissä harmaa vai punainen! =)

Ainoastaan nyt kun nämäkin kuukautiset ovat näin runsaat alkoi epäilyttämään... Vielä jos jollain muulla jotain kokemuksia niin mielellään kuulisin..

Edelleen ihmetellen, Alpukka

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat