Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Menetimme unelmakohteemme pankin vitkuttelun vuoksi. Lainavaraus oli tehty jo aikaisemmin, mutta lopullinen päätös viipyi kaksi viikkoa, joten emme uskaltaneet tehdä tarjousta. No nyt menetimme kohteen ja kuulkaa ihan itkettää. Tästä suivaantuneena haluan tilimme pois Nordeasta, suosittele omaa pankkiasi. Kiitos.

Sivut

Kommentit (37)

Erinomainen ja nopea palvelu, ei jonotusta, oma yhteyshenkilö, ei kuluja tileistä, hyvät korkomarginaalit.

Itse neuvottelin lainaehdot sähköpostitse ja kävin pankissa vain allekirjoittamassa paperit.

Parhainta palvelua olen saanut ehdottomasti Sampo pankeissa (ja kaikki ne edelliset nimet, joita sillä on ollut). Jotenkin aina tuttu ja turvallinen :)

Sammossa myös parhain nettipankki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asiat AINA hoituneet, lainapäätökset tulevat samantien kun pankkiin menet, palvelu on ystävällistä ja henkilökohtaista, jonoja ei ole ja pankinjohtajakin tervehtii. Oma nimetty henkilö, joka asioitamme junailee ja pankin taksoista aina tulee vähän joustoa.

Minulla oli tili Nordeassa lapsesta saakka (no, nimi tietenkin muuttui välillä mutta sama pankki kuitenkin). Kun sitten kanta-asiakkaana menimme hakemaan asuntolainaa, saimme todella töykeää palvelua, virkailija nauroi tuloillemme ja sille, että " kuvittelimme että pankki antaa niin paljon kuin vaan pyydetään" ... Minä olen yrittäjä, joten tulot ovat epäsäännölliset - ja senpä takia ei tuo virkailija suostunut ottamaan tulojani huomioon OLLENKAAN! Näin ollen saimme lainalupauksen 70 tonnille :-D :-D

Kävelimme kadun yli Osuuspankkiin, ja siltä istumalta saimme lainalupauksen kaksi kertaa isommalle summalle. Pankki vaihtui jo samana päivänä. Palvelu oli erinomaista, virkailijamme muistaa nimemmekin jos tulee jossain vastaan :-)

Johtui silloin virkailijasta, en tiedä missä mätti.. Vaihdoimme pankkia Handelsbankeniin, eikä mitään ongelmaa ollut lainan saannissa tai maksussa. Myös pienempi laina vaihdettiin nordeasta sinne ja korko putosi puoleen!

Olen itsekin kuullut Nordeasta paljon huonoja kokemuksia, mutta uskollisesti olen (tässä asiassa myönnän olleeni tyhmä, idiootti, ääliö, kuten täällä on minua nimitetty) siellä pysynyt lapsesta asti. Mutta tähän tulee nyt muutos. :)

mielenkiintoisia kauppoja olet sitten tehnyt!! kyllä meilläkinpäin käsiraha pitää olla hyvin nopeasti annettuna, jos oikeasti meinaa kohteen saada ostettua ja sen käsirahan kyllä menettää, jos laina ei sitten järjestykään. mut hei juu löön, suunö oor leitö.

soittaa ja hoputtaa ja sanoa että jos ei ole huomiseen tehty niin tilit lähtevät.

Vierailija:

Lainaus:

Menetimme unelmakohteemme pankin vitkuttelun vuoksi. Lainavaraus oli tehty jo aikaisemmin, mutta lopullinen päätös viipyi kaksi viikkoa, joten emme uskaltaneet tehdä tarjousta. No nyt menetimme kohteen ja kuulkaa ihan itkettää. Tästä suivaantuneena haluan tilimme pois Nordeasta, suosittele omaa pankkiasi. Kiitos.

esimerkiksi lapsen tilille laitan rahaa vaan kahta nappia painamalla ja summan ilmoittamalla! Kätevää. Ja menee omana panona, ettei siitä kukaan veloita mitään, niin kun esim. sampo tai tapiola tekee.. todettu juttu.

Olen ollut kohta vuoden asuuspankin asiakas ja elämä on ollut helppoa. Siellä palvelu TODELLA toimii. Asiakaspalvelu toimii loistavasti. Saat yhteyden suoraan verkkopankista asiakaspalveluun jos hätä iskee.

Enää en vaihda tätä pois!

Jos ei ole varmuutta lainan saannista, niin ei välttämättä haluta maksaa paria tuhatta euroa, koska sitä ei takaisin makseta jos kauppa peruuntuu.. Eli minä ymmärrän ap:n suuttumuksen.

Mutta meillä itsellä on osuuspankissa, ja sekin toiminut hyvin. Tapiolasta ajateltiin ottaa " tarjous" jos vaikka vaihtaisi pankkia, tai ainakin katsoa, millainen politiikka siellä. Mutta ikävä alkaa vaihtamaan, kun ei varsinaista valittamista osuuspankissakaan. Jos rahallisesti tulee säästöä, niin siirretään...

Vierailija:

Lainaus:

mielenkiintoisia kauppoja olet sitten tehnyt!! kyllä meilläkinpäin käsiraha pitää olla hyvin nopeasti annettuna, jos oikeasti meinaa kohteen saada ostettua ja sen käsirahan kyllä menettää, jos laina ei sitten järjestykään. mut hei juu löön, suunö oor leitö.

Mutta käsirahaakaan ei tarjouksen yhteydessä makseta KOSKAAN! Myyjä voi odottaa pankin päätöstä! Mut hei olenkin bisnespuolen ihmisiä =D

Eli meillä meni myös n. 10 v sitten ensimmäinen asuntokauppamme sivu suun Nordan takia. Eli lainan piti järjestyä, sitten yht´äkkiä vakuudet eivät riittäneetkään eikä neuvottu mitenkään miten ne saisi riittämään. No seuraavaa kohdetta (pari kuukautta myöhemmin) varten kysyimme lainaa Säästöpankista ja siellä neuvottiin miten saadaan vakuudet riittämään (vanhempani takasivat osan lainasta). Silloin vaihdoimme tilimme Säästöpankkiin ja hyvin on aina palvelu pelannut.

mitä huvittavaa ap:n tilanteessa on? kaikille ei välttämättä ole edes selvää, että tarjouksen voi tehdä ehdollisena eivätkä kaikki välittäjät siitä muista mainita.

vaihda pankkia, aktiassa ainakin meillä lainapäätös tuli samana päivänä. samoin osuuspankista olisimme saaneet samana päivänä. nordeassa sen sijaan olivat nuivia, vaikka olen ollut asiakkaana 20 vuotta. heräsivät kyllä viimein sen jälkeen, kun laina oli jo muualta otettu, ähäkutti!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat