Vierailija

http: //www. iltalehti. fi/terveys/200608014918321_tr. shtml



Voi jösses, tässähän on ihan sekaisin tässä proteiinien ja hiilihydraattien viidakossa.. :o



Kuinka moni av-mammoista on kyennyt laihduttamaan hiilihydraattipainotteisella ruokavaliolla? Itse olen huomannut, että ainakin hedelmäpäivien jälkeen paino tippuu aina 0,5-1,5kg, ja turvotus vähenee. Mutta jos nyt ihan pysyväistä ruokavaliota ajatellaan, niin olisiko sopiva hiilihydraattimäärä päivässä esim. 3 hedelmää ja pari ruisleipäpalaa?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Mutta ei mitä tahansa hiilihydraatteja, vaan hitaita sellaisia, joiden GI-arvo on mahdollisimman matala. Pitkällä tähtäyksellä oikeanlaiset hiilihydraatit - täysjyväviljat, hedelmät - tuottavat pysyvämmän laihdutustuloksen ja paremman suojan sydän- ja verisuonitauteja vastaan."



hiilihydraatit=sokeri. ylimääräinen sokeri on pahasta, mutta esim hedelmien ja kasvisten sokeri ei. Eli valkoinen leipä pois ja runsaasti kuitupitoisia kasviksia tilalle.

Välttelen valkaistuja jauhoja, sokeria (hedelmäsokeria voi käyttä makeuttamiseen, siinä on tosi alhainen GI), perunaa jne.



Syön runsaasti kasviksia ja hedelmiä sekä välillä täysjyvätuotteita.



Suosittelen muillekin. Paino putoaa ja olo on loistava.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat