Vierailija

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija:

Lainaus:

Luulin silloin vielä naivisti etteihän sitä tarvitse kuin olla vähän aikaa ilman ehkäisyä niin se on siinä. No 8 kk sai pupuilla ja olin ikionnellinen että syntyi tammivauva, olisin siinä vaiheessa ottanut sen vastaan vaikka jouluaattona yhtään valittamatta.

Ota heti käyttöön ovulaatiotestit ja ovulaatiolaskuri niin nopeutat tärppäämistä.

mulla on säännölliset kuukelit jo, ja mun ovulaatiosta ei voi erehtyä! On kun majoneesia pimpsukka täynnä, just nyt.

Mutta kiitos kaikille vastaajille ja sinulle vinkistä! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos ainoa syy ajoittamiselle on se, että keväisin masentaa niin huomauttaisin vaan, että tuleehan se vauva olemaan sulla tulevinakin keväinä... Vai pelkäätkö saavasi sekä kevät- että synnytyksen jälkeisen masennuksen?

Toista on yritetty kaivattu rukoiltu nyt reilu 2 vuotta. Tulisipa vaikka vuodenvaihteessa, kuumimpana kesänä, joulupäivänä... kunhan jonain vuonna olisi luonamme. Kaipaus on suuri :´´´(.

Tunnen myös pari muuta sekundäärisestä lasettomuudesta kärsivää. Parempaa onnea teille!

Naimista? Rakastelua?

Miksi sitä pitää sanoa pupuiluksi? Yöök. Oksettaa. Ettekö aikuiset ihmiset voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Meillä on viisi lasta, kaikki saatu helposti, ketään ei ole tarvinut tekemällä tehdä eikä yrittämällä yrittää. Älkunsa ovat saaneet heti kun on annettu mahdollisuus.

Meillä on monta lasta. Olemme mieheni kanssa hedelmällisiä, joka kerta olen tullut raskaaksi ensi yrittämällä. Toisesta lapsesta eteenpäin olemme suunnitelleet kaikkien ideaalisimmat syntymäajankohdat ja ne ovat myös toteutuneet. Tietenkin olemme osanneet varautua myös siihen, että raskaaksitulo poikkeuksellisesti viivästyisi, mutta näin ei ole käynyt.

Keneltä se on pois, jos noin tekee kun kerran siihen pystyy? Miten se poikkeaa siitä, että muuten järjestelee elämänsä valmiiksi vauvaa varten? Olemme taktikoineet mm. niin, etten olisi viimeisimmilläni miehen ollessa ulkomaan työkomennuksella. Ei siinä ole mitään pahaa - päin vastoin, syntymään osallistuminen on miehelleni ollut erittäin tärkeää. Eikös se ole muidenkin tavoite ;)

Viimeiset menkat alkoi tammikuun alussa, niiden jälkeen yritys alkoi. Nyt toisella on la lokakuun lopussa ja viimeiset menkat alkoi joskus tammikuun puolivälin jälkeen.

Ja ootte te kans outoja! Miksi ihmeessä ei saisi miettiä, että milloin aloittaa vauvapuuhat? Juu ja meillä tärppäsi molemmat EKASTA yrityskierrosta, oletteko nyt kateellisia?! Totta kai mekin tiesimme, että yritystä voi kestää 1kk, 12kk tai 5 vuotta tai voimme jäädä lapsettomiksi. Mutta ei se estänyt meitä miettimästä, että milloin toivotamme vauvan tervetulleeksi ja milloin olisi ns. kiva, että vauva syntyisi.

Luulin silloin vielä naivisti etteihän sitä tarvitse kuin olla vähän aikaa ilman ehkäisyä niin se on siinä. No 8 kk sai pupuilla ja olin ikionnellinen että syntyi tammivauva, olisin siinä vaiheessa ottanut sen vastaan vaikka jouluaattona yhtään valittamatta.

Ota heti käyttöön ovulaatiotestit ja ovulaatiolaskuri niin nopeutat tärppäämistä.

Vierailija:

Lainaus:

mulla on säännölliset kuukelit jo, ja mun ovulaatiosta ei voi erehtyä! On kun majoneesia pimpsukka täynnä, just nyt.

" Pupuilu" ...

Voin vain arvailla, mitä muita yökötys-peitesanoja teillä on käytössä...

Ei, älä vaan kerro!!!

Mun mielestä kuullostaa surullisen suunnitelmalliselta.

t: 7vuotta lasta toivonut, nyt 4 vuotiaan lapsen äiti

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat