Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ihan mielenkiinnolla vaan tiedustelen että onko hiivatulehduksella yhteyttä vauvan sukupuoleen ? =) Itselläni siis rv 19+5 ja tulehdus yllätti ikävästi ! Ja kaverin kanssa juttelin asiasta ja hän sanoi et hänellä oli myös pojista (tyttö ja kaksi poikaa) raskausaikana hiivatulehdus. Itselläni kolmas lapsi tulossa, kaksi tyttöä ennestään ja heidän raskausaikana ei ollut tulehdusta kertaakaan.. Niin ihan vaan nyt tiedustelen että onko poikaraskaudet alttiimpia hiivalle =D Aika kaukaa hettua, eikö ? =D Sukupuolta kun itsekseni koitan selvitella "uskomuksin" :p

Kommentit (4)

Sori mut nyt on pakko lannistaa teidät...Ei ainakaan minun kohdalla tämä pitänyt paikkaansa.Eka oli poika eikä yhtään tulehdusta mutta kakkonen tyttö ja koko raskausajan vaivasi hiiva.Se iski kolmen viikon välein. :(

Ekassa raskaudessa ei ollut yhtään ja sain pojan. Nyt tod.näk. odotellaan tyttöä ja kaksi tulehdusta ollut ja ikävästi myös sammas vaivaa suussa. Joten meidän kohdalla ei pitänyt paikkaansa. En ole aiemmin ko. uskomukseen törmännytkään, mielenkiintoista=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täytyy katsos kaikki mahdollinen miettiä et keksii kumpi tulee =) Mut jos olis et yleisesti prosentuaalisesti olis pojilla enemmän ?? heh ! Jos koitetaan kerätä tapauksia niin voidaan laskea miten isolla osalla on liittyny poikiin...=) Tosin itse tiedän sit vast jouluna et miten on,tyttö vai poika, mut lupaan kertoa sit =)

Minulla kaksi poikaa ja kun heitä odotin niin oli melkeen koko ajan hiivatulehdus, nytten odotan kolmatta ja tulehduksia ei oo. Olen miettinyt että voisiko tuleva olla tyttö.

Lootuskukkanen ja masu rv 16

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat