Vierailija

yksin tollaseen paikkaan!!!!!!!!!! Asutaan Helsingissä kanta-kaupungissa.

Tästä sitten tuli riita kun mieheni mielestä olen hysteerinen " jenkki" , joka pelkää että lapsi kidnapataan. Koetin selittää ettei kyse ole mistään yksittäisestä pelosta, että pelkäisin nimenomaan jotain kidnappausta, vaan minusta se ei vaan yksinkertaisesti ole järkevää jättää vauvaa yksin julkiselle paikalle.

Kommentit (12)

Ihan sama vaikka kauppa olisi pieni maalaiskylän kyläkauppa, niin en todellakaan voisi. Mies on samaa mieltä. Meille lapset ovat arvokampaa kuin mikään ja lapsista pidetään hyvää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aan rattaiden kanssa, johon mies sanoi että ei mahu, hänkin meinas jättää rattaat siihen eteiseen, mutta menikin sitten toiseen kauppaan. Kysyin että tarkotatko että oisit ottanut vauvan syliin ja jättänyt rattaat niin mies korjasi että ei tietenkään, kun jättänyt vauvan ja rattaat siihen...

Itse olen jättänyt pienen lähikaupan ulkopuolelle hetkeksi, että olen hakenut esim maitopurkin tai jonkun semmoisen minkä hakemiseen menee tosi vähän aikaa... Kaupan ikkunoissa ei ole mitään isoja teippauksia ja olen nähnyt rattaat koko ajan. Silti on ollut semmoinen olo että olen hylännyt vauvan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat