Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan aika vasta vaihettu pankkia, ja viime kuussa kävi niin että jostain syystä ei asuntolainan maksu mennyt eka päivä niin ku ois pitäny. Heillä oli papereissaan, et maksu ois sovittu 15. päivä vaikka missään vaiheessa ei varmasti oo ollu semmosesta puhetta.

No, käytiin sit viime kuussa tekemässä uudet paperit, että se maksu menis aina 1. päivä.

Virkailija siellä sanoi, ettei meidän tarvi maksaa ollenkaa siltä kuulta kun kerran on heillä moka tullut.

Nyt sitten, yllätys yllätys, nyt oli menny kaksinkertainen maksu! Eikä mitään puhetta viimeks siitä että se maksamattomuus myöhemmin kostautus! Oltas ihan hyvin voitu viime kuussa maksaa, mutta kun sanottiin ettei tarvi!

Ärsyttävää, meillä on muutenki ollu vaikka mitä ongelmia ku pankkia vaihettiin..=(

Kommentit (2)

Minä olen joutunut pari kertaa tappelemaan kyseisen pankin kanssa. Ensimmäinen kerta oli, kun isäni oli laittanut tililleni rahaa 2 kertaa yrityksensä tililtä. Päivät sattuivat olemaan samat mutta eri vuona. Pankilta tuli ilmoitus, että minulla on yritystoimintaa kyseisen firman kanssa ja minun tilini muutettaisiin yritystiliksi. eivät millään meinanneet ymmärtää että on isäni vaikka meillä oli silloin vielä sama sukunimi.

Toinen kerta oli kun mieheni ei meinannut saada perintörahojaan pois pankista. Siinä oli tappelussa oli mukana myös pankin lakimies. Silloin minulla paloi lopullisesti pinna. Pankkivirkailija yritti saada minua lähtemään pankista pois, jotta he olisivat saanet puhua mieheni kanssa rauhassa. Ilmoitimme molemmat mieheni kanssa, että lopetamme tilimme kyseisestä pankista. Lopulta lakimieskin joutui myöntämään että me olemme oikeassa ja mieheni sai rahat.

Nyt oli mies soittanu sinne pankkiin, ja olivat vähän sillä kannalla etteivät maksa takas.

Mies sanoi että mikäs siinä, jos tän olis tienny. Mut et näin ei voi tehä. Onneks mies on sellanen et se viittii sanoa, eikä anna periks..=)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat