Vierailija

Listataanpas taas, kun en enää sitä entistä piiiitkäää ketjua löytänyt!

Kommentit (11)

kun vauvamme oli(ja on yhä 6v. rauhallinen) ja vauva nukkui pitkiä unia, niin yksi hoitaja sanoi, että onpa rauhallinen vauva, niin tämä idiootti-hoitsu sanoi: Kun ei nyt olisi liian rauhallinen... ja hymyili vittumaisesti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Synnytystäni tuli katsomaan tosi tyly naislääkäri.

Vauvalle teki tarkastuksen mieslääkäri, joka ei sanonut sanaakaan, ei edes tervehtinyt.

Näin TYKSissä.

Vieressä oleva hoitaja oli sanonut sen johtuvan raskausajan tupakoinnista. En todellakaan ollut polttanut ainuttakaan tupakkaa raskauden aikana. Onneksi en itse ollut siinä, olisin ollut kyllä todella vihainen enkä olisi päätäni pitänyt kiinni.

Varsinkin jos huoneessa pari muuta vauvojen kanssa (niin kuin minulla oli) nii vauvat heräilee tasan eriaikoina öisin.

Ja se ärsytti kun samassa huoneessa asuva katsoi minua aina jotenkin " paheksuvasti" , koska olin kai hänen mielestään liian nuori tai jotain??? Inhotti kulkea siitä hänen sänkynsä ohi kun aina tuijotti...

Koko ajan oli kitisemässä jostakin.

Hänen mielestään en osannut imettää. Tuli koko ajan viereen istumaan ja kyttäämään miten syötän vauvaani, herätteli minua kesken unien ties mistä syystä, ei antanut minun syöttää vauvaani vaan riuhtaisi pienen syliinsä ja rupesi antamaan korvikemaitoa :/, kutsui ominpäin sosiaalityöntekijän katsomaan minua kertomatta siitä minulle. Ajatteli,etten ole kykenevä äidiksi (?), kysyi vittumaiseen sävyyn, että kait vielä asut äitisi luona (olin 19v. kun lapseni syntyi ja asuin mieheni kanssa). Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.. :(

Ja tämä naikkonen oli n. 50-60v. Kättärillä osastolla 6. Varokaa ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat