Vierailija

Hän on luokkansa ainut poika. Mitä mieltä miespuolisista kätilöistä?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Minä olen jokaisessa neljässä synnytyksessä ollut puoli-istuvassa asennossa sängyllä ja jalkapohjat vasten sänkyä. Jalat tietenkin levällään, mutta ei mulla olis tullut mieleenkään alkaa "potkimaan" kätilöä :)

Mulla se onnistui parhaiten kun pidin itse nilkoista kiinni.

Lainaus:

Olisi mies-kätilöä välillä kaivattu ihan jo lihasvoimankin takia välillä. Eli siis hieno homma. Ponnistusvaiheessa kun jotkut kaipaa ihan lihasvoimaa vastavoimaksi.

Joskus kun tarvitaan lisää tilaa lantioon, jalat tuetaan kätilön lantioon äidin samalla vetäessä jalkoja itseensä päin.

Minä olen jokaisessa neljässä synnytyksessä ollut puoli-istuvassa asennossa sängyllä ja jalkapohjat vasten sänkyä. Jalat tietenkin levällään, mutta ei mulla olis tullut mieleenkään alkaa "potkimaan" kätilöä :)

Mulla se onnistui parhaiten kun pidin itse nilkoista kiinni.

Lainaus:

Olisi mies-kätilöä välillä kaivattu ihan jo lihasvoimankin takia välillä. Eli siis hieno homma. Ponnistusvaiheessa kun jotkut kaipaa ihan lihasvoimaa vastavoimaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat