Seuraa 

On aika katsastella hoitopöytiä. Haluamme mallin, jonka voi muuntaa lipastoksi tms. sen jälkeen kun hoitopöytää ei enää tarvita. Ikean malli (linkki alapuolella) näyttää sellaiselta, mitä olemme etsineet, mutta meiltä on Ikeaan pitkä matka, joten pöytä pitäisi tilata postimyynnistä. Onko jollakin kyseinen pöytä kotona tai onko joku käynyt sitä hypistelemässä Ikeassa? Onko pöytä tukeva? Millaiset on laatikot? En viitisisi enää mahani kanssa lähteä istumaan autoon niin pitkäksi aikaa. Tuttuja kyllä sielläpäin on, mutta kellään ei ole lapsia ja olisi kiva kuulla sellaisen mielipide asiasta, joka on tällä hetkellä kiinnostunut oikeasti asiasta. :) Eli tässä Ikean malli:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategory...

Toinen jonka olemme nähneetkin on Jyskin hoitopöytä. Pöytä vaikuttaa vaan kovin heppoiselta ainakin liikkeessä ja sitä täytyisi paikkailla heti. Värikään ei miellytä niin paljon kuin tuon Ikean hoitopöydän, vaikka aika neutraali onkin. Jyskin pöytä on hieman edullisempi. Hoitopöytä näkyy seuraavassa kuvassa:

http://www.jysk.fi/index/varelset/boernevaerelset.htm

Olisin kiitollinen mistä tahansa kommenteista! :)

MollyJii

Kommentit (4)

Meillä on myöskin tuo kyseinen hoitopöytä. Olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Hankin siihen lisäksi ikeasta semmoiset sivuille laitettavat laatikostot ja roskiksen, eli kaikki on käden ulottuvilla. Minullekin tuo pöytä oli liian korkea, joten emme laittaneet siihen niitä jalkoja ollenkaan. Meillä vanhassa talossa lattiat ovat kallellaan, joten pöytä pitäisi turvallisuussyistä porata seinään kiinni, mutta emme ole sitä vielä tehnyt.

Ikean pöytä on hyvä, tukeva ja aika suosittu ilmeisesti. Kannattaa toki tsekata olisiko niitä käytettynäkin myynnissä lähelläsi että pääsisi vaikka livenä kattomaan/ostamaan! Eikä tulisi niitä lähetyskuluja.

Jyskin pöydästä ei kokemusta mutta väri näyttää tosi kivalta!

Me ihastuttiin sellaseen Cam´in hoitopöytään jonka saa kylppäriin (kaikki osat siis kosteutta kestävää muovia yms). Siinä on amme alla ja piiiitkä makuutila jossa vaihdetaan vieläkin 2vuotiaan vaipat. Ollut todella hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...ja tyytyväisiä ollaan oltu. Taso on tukeva ja siihen mahtuu hyvin hoitoalusta ja tarvikkeitakin vielä. Laatikot ovat tilavat ja " liikkuvat" hyvin. Ainut miinus minun mielestä on se, että taso on aika korkea. Ite olen 168com pitkä ja ainakin minuun makuuni taso olisi voinut olla matalammalla.

Meillä ollaan jo ohitettu hoitopöytävaihe ja lipastonakin toimii hyvin. Ainakin kamaa mahtuu laatikoihin, ehkä liiaksikin. Näytää nytkin pursuavan tavaraa.

mutta me ollaan pidetty pesukonetta hoitopöytänä ja on kyllä ollut tosi hyvä. Vauva kohta 4kk ja melkein jokaisessa vaipassa on ollut kakkaa ja pyllyä on joutunut käydä huuhtaisemassa niin oon tykännyt kun vaipanvaihtopaikka on ollut altaan lähellä. Vaatteet tietenkin ovat vähän kauempana mutta se ei ole meitä haitannut. Muut hoitotarvikkeet olen laittanut siihen kädenulottuville.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat