Vierailija

Satuin huomaamaan, että tietämäni naispuolinen henkilö oli kummina ex-aviopuolisonsa lapselle (uudesta liitosta siis).

Asiahan ei mitenkään minulle kuulu eikä elämääni haittaa, mutta mitä yleinen mielipide täällä sanoo? Itse en pyytäisi missään tapauksessa. Ja tuskin uusi puolisoni siihen edes suostuisi.

Kommentit (16)

olen itsekin nykyään hänen hyvä ystävänsä enkä olisi ollenkaan pahoillani jos tämä hieno nainen olisi yksi tulevan lapsemme kummeista. Onneksi kaikki erot eivät ole sotkuisia ja ikäviä ja onneksi tapauksemme osoittaa, että aikuiset ihmiset voivat hoitaa suhteensa kunnialla loppuun ja ystävyys ja välitys voi säilyä, vaikka rakkaus loppuu tai parisuhde ei muuten toimi...

Nyt puhun kuitenkin vain " viimeisimmistä" existämme, tietenkään kaikkien exiemme kohdalla ei ole yhtä hieno homma. Toisiksi viimeisintä exääni voisin ampua haulikolla kohti, eikä mieskään toisiksi viimeisimmän kanssa väleissä enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai siis olemme miehen kanssa pyytäneet. En tosin ole ollut naimisissa exän kanssa ja muutenkin seurustelu oli lyhyt ja oltiin nuoria, joten ehkä ap ei ihan tällaista exää tarkoittanut. Mutta olemme läheisiä exän ja vaimonsa kanssa, olemme myös kummina heidän lapselleen. Parempaa kummipariskuntaa en voisi lapsellemme toivoa :) Terkkuja vaan!

suurin osa existä ei välttämättä kuulu monenkaan ystäväpiiriin, mutta on onneksi sellaisiakin tapauksia, missä aikuiset ihmiset tulevat toimeen enemmän kuin hyvin.

Annan exän elää omaa elämäänsä ja samaa toivon häneltäkin.

Hyvät välit meillä kuitenkin on vaikka yhteyttä pidetään vain harvakseltaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat