Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaa,mistä saa ostaa ja mikä merkki olisi hyvä. Tähän asti olen pukeutunut liian teinimäisesti. Nyt tyyliä muuttamaan. Haluaisin pukeutua trendikkään aikuisesti töihin eli kasvaa viimeinkin naiseksi.

Mittani ovat 162cm ja 60kg

Kommentit (16)

Ei kuitenkaan pidä unohtaa kenkiä, niitä katsotaan useammin kuin (suomalaiset) uskovatkaan.

Ei tarvitse olla kalliita luomuksia, mutta tyylikkäät, PUHTAAT, KIILTÄVÄT JA HYVINHOIDETUT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sihen tyyliin, miten halutussa asemassasi pukeudutaan.

Suosi esim jakkupukuja. Ei tarvitse valita tanttamallisinta, vaan nuorekkaita, hieman tyköistyviä.

Ainakin omassa työpaikassani assarilla on useitakin etenemismahdollisuuksia ihan saman nimikkeen allakin eli Team Assistant, Projetc/program assistant, executive assistant jne...

Meillä assarin kehitystä tuetaan koulutuksin yms. ja edetä voi ihan toiseen hommankin esim. viestintään tai HR-tehtäviin.

Pari shoppailevaa ystävääni lähtivät makutuomareiksi. Lomarahat siihen meni, mutta sain kaappiini toimivan perustyövaatetuksen: ostettiin suorat hyvin istuvat housut, hame, pari paitapuseroa (rentoja, ei valkoisia), pari toppia, ohut neuletakki, kengät (hinta kyllä hirvitti, mutta ovat tyylikkäät ja todella hyvät jalassa), käsilaukku (toinen, jonka hinta hirvitti). Pelkästään näitä yhdistelemällä olen pärjännyt hienosti, pitää vähän täydentää vielä, esim. housuihin ja hameeseen sopivaan jakkuun pitää investoida. Eli suosittelen jotain tyylineuvojaa tai pyydä joku ystävä, jolla hyvä maku ja joka tietää mistä hakea mitäkin mukaasi. Todella kiva aamulla lähteä töihin, kun tietää, että kaapista voi yhdistellä mitä vaan päällensä ja kaikki sopivat keskenään toisiinsa, aiemmin mulla oli sitä sun tätä ja mikään ei sopinut ristiin keskenään, huokaus. Ja peruspukeutumisen kruunaa vielä HYVÄ RYHTI ja säteilevä olemus muutenkin, älä murjota vaikka ei olisikaan paras päiväsi.

Itse panostin nyt, kun olen jo saanut paremman paikan ja nimenomaan assarin paikan. Monipuolisempia tehtäviä, parempi liksa ja milloin tahansa voi joutua lähtemään/tulla vieraita, niin on sitten kivempi kun on perusjutut hoidettu (=pukeutuminen).

laadukkaat, ajattomat kengät ja laukku nahkaa. Suorat housut tai hame, jos sinulla on vain kauluspaita niin sen on parempi olla laadukas ja ryhdikäs. Ei neulepuseroita, jakun alla voi pitää t-paitaa tai toppia.

Kaula-aukon ei auta olla liian antelias, vaatteiden liian tiukkoja eikä hiukset liian villit.

Älä unohda koruja, esim. yksi kaulakoru-korvakorut-rannekoru laadukas, ajaton, jopa aito setti viimeistelee vähän edullisemmatkin vaatteet.

Nämä testattu käytännössä vuosien varrella.

Eli osta villakangastakki, housupuku, pari valkoista paitapuseroa, istuvat housut, kapea kynähame, kunnon nahkainen käsilaukku jne., äläkä säästele näissä rahaa. Sitten lisäksi halvempia juttuja, t-paitoja toppeja jne. muodikkaissa väreissä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat