Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

taidan matkia tuota Mikaelan aloitusta...eli haluan kuulla teidän ideoita meidän haave-neloselle (joka todennäk. jää kyllä saamatta...) Mutta haaveilu ei maksa mitään ja maailmassa on niin paljon ihania nimiä, että niitä on kiva maistella ;>) ;) :D Eli...

Amanda Julia

Konsta Otto Aleksi

Selma Rauha Mianna

jos saisivat sisaruksen...!!??

Ja joskus olen miettinyt että olisi kiva "lisätä" Amandalle kolmas nimi, mikähän se voisi olla?? Tuskin sitä tpteutan, mutta... nimet on niin ihania, että toisaalta harmittaa kun tuli esikoiselle annettua vain kaksi..

Kommentit (4)

Vilhelmiina nimestä olen tykännyt aina! JOs tuo 2. olisi ollut tyttö hän olisi luultavasti Alina Vilhelmiina ;) Emma ja Milla on vähän liian "uusia" nimiä tähän meidän sarjaan, eli ei... Veera on tuttavapiirissä ja Vilma periaatteessa ok nimi!

Poikien nimistä Väinö ja Olavi on ihanat, Pekko ei iske... Olavi on ollut mun pappa. Jos meidän 3. olisi ollut poika, niin hänestä olisi todennäköisesti tullut Kuisma Okko Olavi ;)

Jännä...itse olen aina ajatellut, että Amandan nimeen 3. nimi kuuluisi tuohon väliin, esim. Amanda Hilda Julia...Mutta ihan kiva noinkin, esim. just Vilhelmiina

Tytölle esim:

Milla

Emma

Vilhelmiina

Vilma/Wilma

Veera

Pojalle esim:

Väinö

Pekko

Olavi

Amandalle kolmas nimi:

Amanda Julia Aleksandra