Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aloitin nutriletillä, mutta sain päänsäryn, joten nyt mennään salaatti-puurolinjalla. Salaatin lisänä tummaa pastaa tai riisiä.

Ongelmana mulla on liian isot ruokamäärät, nyt salaateissakin. Miten saisi pikkuhiljaa vähennettyä myös aterian määrää? Lisää en ota mutta, muuten isot annoskoot.

Välipaloina ja pikkunälkään porkkanaraaste, jossa ananasta ja raejuustoa, nam!

Painoa pudotettavana n. 20 kg:a, joten kaikki vinkit tarpeen!

Muita laihduttajia paikalla?

Kommentit (26)

paljon proteiinia.

Kannattaa hankkia kotiin pilates video/dvd. Ja nyt kesällä järveen uimaan!!

Uiminen on aivan loistavaa liikuntaa. Rauhallinenkin uinti kuluttaa kaloreita ja kiinteyttää.

Aamulla kun on vielä hiljaista niin rannalle vaan uimaan. Ihanaa uida kun on rauhallista. Jos pitää ottaa lapset mukaan niin lapset kanssa uimaan tai sitten heille hiekkalelut ja jotain naposteltavaa rannalle mukaan.

Syksyllä uimista kannattaa jatkaa uimahallissa.

Vedessä voi tehdä myös paljon erilaisia jumppaliikkeitä, vedessä niihin saa vielä lisää tehoa!

Syö mielummin salaatin lisänä vaikka kalkkunaa tai broileria. Pitää paremmin nälän ja on muutenkin parempaa kuin pasta tai riisi. Kalkkuna on tosi kevyttä ja hyvää. En ole mikään karppi, rakastan itsekin pastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä syön usein iltapalaksi sen suklaanmakuisen patukan kun yleensä illalla se makeanhimo iskee ja vie se näläntunteenkin. Muuten makeat pois ja lisää liikuntaa. Itse olen pitänyt sauvakävelystä. 3-4 krt/viikko n. tunnin lenkki.

siis tärkeämpänä pidän laihdutuksen pikkujuttuja ja ongelmakohtia, en sitä että kerrotaan vain millä tavalla laihduttaa! Puututaan niihin ongelmiin ja jaetaan vinkkejä! ap

- aloin kulkea työmatkat polkupyörällä (7 km suuntaansa)

- söin pienen aamupalan, töissä kunnon lounaan (ei mitään kevyttä), sillä jaksoikin sitten pitkään

- jätin ne viinerit työpaikalla syömättä

- muuten söin sillä tavalla että ennen jokaista suupalaa mietin tarvitsenko/haluanko tätä oikeasti (irrottauduin siis tavan vuoksi syömisestä/tunnesyöppöydestä), ja jos tarvin/halusin, söin kohtuumäärän



Näin lähti 2 kk:ssa 10 kg.

Nyt loppurutistus edessä, vielä 5 kiloa pitäisi pudottaa. Syön pieniä ruoka-annoksia (vain yhden lämpimän ruuan päivässä näin helteillä) ja juon paljon vettä. En napsi kesken ruuanlaiton suupaloja enkä syö lasten jämiä lautasilta. Kieltäydyn pullasa ja kekseistä yms. Napostelunälkään olen pakastanut pienen pieniin minigrip-pusseihin banaaniviipaleita, marjoja ja viinirypäleitä.

Aloitan aamun pienellä jumpalla, illalla lasten nukahdettua en kuitenkaan jaksa jumppailla. Leikkipuistossa juoksen ja leikin lasten kanssa, siitä tulee lisää liikuntaa.



Tänään aion käydä ostamassa luontaistuotekaupasta pellavaöljyä, se on kuulemma paras öljy laihduttajalle. En tiedä pitääkö paikkaansa mutta ainakin siitä löytyy terveellistä omega3-rasvahappoa.



t. 10/ 12

Juuri kuten joku ehdotti, riehakkaasti vaan lasten leikkeihin mukaan, hyppimään ja juoksemaan!

Vaihda kaikki maitotuotteet vähärasvaisiin.

Nyt saa tuoreita kotimaisia kasviksia ja marjoja, joten niitä kannattaa suosia.

aamiaisen syöminen. Useat kuulemma syövät puuroa. Ensimmäinen elintapamuutos, jonka olen tehnyt, onkin syödä joka aamu puuroa. Sitten kun vielä pitää huolen siitä vihannesten puoli kiloa päivässä säännöstä niin, että syö ne ensin ja vasta sitten muuta ruokaa, yletön mässäyshimo menee ohi.



Mulle toimii myös säännöllinen ruokailu. Hyvä ruokaväli on mulla n. 3 h.



Uskaltaakohan syödä ihan sitä normaalisokeroitua mehukeittoa, kun ei tee mieli ahtaa keinotekoisia makeutusaineita? Eihän siinäkään ymmärtääkseni kauheasti kaloreita ole.

Mun on viiskyt kertaa pitäny aloittaa elämäntaparemppa. Olen aloittanutkin, mutta kissan jalat, taas oon lihonu monta monta kiloa. Liikkuminen on jääny helteen takia (öhh....) ja lomallahan ei kaloreita lasketa.



Nyt mä etsiskelen mun pv-romppua, että josko sen polkaisis taas kerran käyntiin.. =0) Plääh..



Mutta motivaatiota puuttuu vielä aimo annos. Saiskos täältä sitä??

Ingamanin perinteinen jugurtti jossa on 0% rasvaa, se on oikeasti kevyttä, muistaakseni 45kcal / 100g ja pikarin koko taitaa olla 150g. Läheskään kaikki rasvattomat jugurtithan ei kuitenkaan ole kevyitä kun niihin on sitä sokeria laitettu paljon.



10

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat