Vierailija

Th antoi sen viime viikolla vauvalle. Otti jo valmiiksi paperia käteensä ja hiukan sieltä suupielestä sitä rokotetta vauvalla valuikin.

Tänään kaverin vauva sai rokotteen ja kaveri sanoi, että varmaan ainakin puolet siitä rokotteesta valutti suupielestä pihalle. Sama th antoi rokotteen hänen vauvalleen kuin meidän.

Tämä kaveri itse opiskelee sairaanhoitajaksi ja oli viime syksynä lastenneuvolassa harjoittelussa ja sanoi, että siellä th oli tosi tarkka siitä, että kaikki siitä rokotteesta meni suusta alas.

Miten tarkkaa tuo on? Itse silloin mietin sitä, mutta ajattelin että kyllä se th sen tietää miten se annetaan kun on kerran niitä antanut jo paljon. Meillä sitä ei paljoa valunut pois, mutta kaverilla oli tullut kai enemmän. Mulle sanottiin vain, että varttiin ois parempi kun ei pulauttais.

Ei kovin hauskaa, jos maksaa 80 euroa rokotteesta ja ammatti-ihminen sössii sen antamisen. Itse ihmettelin lähinnä sitä, että miten ei saanut annettua sitä niin että ei valuta kun minä ihan ei ammattilaisenakin osaan antaa lääkkeen valuttamatta.

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat