Vierailija

Siis jos vain keskittyisi tukan leikkuuseen...Kävin joskus vuoden parturi-kampaaja-linjalla ja olen sen jälkeen leikellyt rutiinilla poikien ja muutamien kavereiden hiuksia. Ovat olleet tyytyväisiä kaikki...En tosin ole mitään pyytänyt palkkioksi. Ajattelin että jos vanhusten, lasten ja miesten hiuksia ainakin ohimennen voisi leikata pientä korvausta vastaan...naapurit yms. Menisitkö itse tuommoiseen " parturiin" ? :)

Kommentit (8)

Jos vaikka nettiin laittaa kotisivut ja kuvia työnsä hedelmistä vakuudeksi asiakkaille. Kotimammana vaan olisi kiva päästä tienaamaan lisärahnaa ja kun kerran osaan muidenkin mielestä leikata hyvin. Itsetunto päässyt ehkä rapistumaan kun en mitään oikeasti uskalla toteuttaa, vaikka tiedän osaavani. :/

On minulla hyvä hahmotuskyky ja muutama kokeilu mitkä onnistuneet hyvin. Varmaan löytyy potentiaalinen perusasiakasryhmä ainakin miehistä ja vanhuksista jotka kaipaavat " kynimistä" ...Voin kyllä taata ettei tule mitenkään kynityn näköinen! Ainakin kaikki ihmettelee aina miten pojillanin on aina niin tyylikkäät tukat...enpä ole vaatimattomana edes koskaan kehuskellut että itse ne leikkaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä ne keikka/kotioloihin soveltuisikaan hyvin. Jos perustaa yrittäjänimen niin voiko todella keskittyä vaan siihen leikkaamiseen? Tiedän yhden parturin joka tekee tuolla periaatteella hommia, vaan leikkelee...käy vanhainkodeissa yms. Enpä ole tullut edes ajatelleeksi että minullakin voisi olla mahiksia tienatakin tuolla alalla vaikka sen parturikoulun taannoin keskeytinkin. Perustaidot jäi kuitenkin käteen! :)

ap

mun tuttu parturi-kampaaja käy leikkaamassa aina tuttujen ja sukulaisten hiuksia heidän kotonaan tai sitten omassa kodissa. Pientä korvausta vastaan tietenkin.

Käy myös usein vanhainkodeissa leikkaamassa mummojen hiuksia.

mennäkin, jos tuntisin parturin, siis tietäisin taidot, ei se koulutuskaan kaikkea takaa. Tavalliset latvan tasaukset, lasten hiusten leikkuut yms. voisin hyvin hoidattaa tällaisella kotiparturilla, joshaluaisin jotain vaikeampaa menisin sitten kampaajalle

Mulle kampaajalla käynti on sellaista pientä luksusta joka toinen kuukausi että haluan maksaa siitä luksusympäristöstä, kampaajan ammattitaidosta, hyvistä hoitoaineista joita hän käyttää ja siitä ilmapiiristä mikä ammattitaitoisella kampaajalla on työpaikallaan.

Ja tästä samasta huomaan poikieni nauttivan kun parturissa ovat.

Eli en menisi kampaajalle jonkun " melkein valmiin" kampaajan kotiin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat