Vierailija

Juurihoito aloitettiin viime tiistaina ja hammassärky loppui kuin seinään (hammasta alkoi juilimaan maanantai-iltana'). Paitsi sitten eilen, jolloin hammasta alkoi uudestaan särkemään. Tällä kertaa helvetin paljon (ja mulla on sentäs korkea kipukynnys) ja tuota on särkenyt tänään koko päivän, kuten eilenkin.

Kävin tänään uudestaan päivystyksessä ja sain antibioottikuurin (se uusi aika olisi ollut vasta 14.8.) ja tuolla pitäisi pärjätä ens viikkoon asti. Ei helvetti, ei voi muuta sanoa.

Mitään ei voi juoda, kun hammasta vihloo, syödä voi joten kuten, jos käyttää "suun toista puolta".

Kommentit (3)

Särkylääkettä olen ottanut, mutta eipä tuo ole paljoa auttanut :(

Ja mä vihaan hammaslääkäreitä perskules :/ Ja kammoan niitä, tämä ei todellakaan helpota tuota kammoa (vaikkakaan tuo juurihoito ei kyllä sattunut yhtään, koska mainitsin tuosta kammosta lääkärille ja se laittoi ties kuinka paljon puudutetta).

ja olen saanut tällaisia vinkkejä:

Buranan nestemäistä suoraan särkykohtaan (siis burana-caps) reikä kapseliin ja siitä puristat. Auttoi minulla joksikin aikaa.

Ota kyypakkauksen tabletit, niissä kortisonia joka vie tulehduksen tunteen nopeasti pois. Tämä tosin "vaarallista" koska tulehdus jää sinne jylläämään mutta ei pitäisi olla ongelma jos kerran antibiootit menee.

Soita kipupäivystykseen! pääset kyllä jatkohoitoon HETI tuollaisen kivun kanssa.

Näin siis ainakin turussa kunnallisella, eli vaikka jatkohoito ois jo määrätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleensä hammas pysyy sen jälkeen oireettomana jopa kuukausia, MUTTA alkaa taatusti särkeä uudestaan jos hoidon jättää kesken. Eli koita kestää huomiseen, särkylääke yleensä helpottaa vaikkei viekään kipua kokonaan pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat