Vierailija

Parin kk ikäinen vauvamme valvottelee yökaudet syöntien välissäkin. Kun ei ole rinnalla, puhnaa ja ähisee pieruja ja kakkaa. Eipä saa paljon nukuttua itse. Ongelma on se kun mies ei ole valmis valvomaan vapaillaan. Vaikka kauniisti pyydän, niin ratkaisu on se, että menen toiseen huoneeseen nukkumaan ja vauva jää sitten yksin... Kun kyllä sen itkun kuulemma kuulee kauemmaksikin, siis nälkäitkun...

Kommentit (5)

Menettekö te molemmat siis toiseen huoneeseen nukkumaan ja vauva valvoo yksin itkeskellen? Vai nukkuuko vauva vaan levottomasti ja sinä et saa nukuttua?

Mutta on hän myös oikeassa: Kuulet kyllä viereiseen huoneeseen vauvan itkun. Jos huolestuttaa, niin laittaisin vielä itkuhälyttimen päälle.

Tärkeintä varmasti olisi kuitenkin se että saisit kunnon unet, jos et vauvan vieressä saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta se ähellys unissaan rauhoittui, kun otin pojan viereen. Nyt esikoinen nukkuu omassa sängyssä, minä ja pieni poika meidän (miehen ja mun) sängssä ja mies sohvalla. Poika herää kerran syömään.

Juu tiedän, että tulee olemaan hankalaa alkaa nukuttaa vauvaa sit omassa sängyssä, mutta ajattelin et se menee sit samalla kun lopetan yösyötöt ja vauva siirtyy eri huoneeseen

että " keskittyisin" vauvan ähinään. Eli edes sen parin kolmen tunnin pätkän nukkuisin ja sitten mies voisi herättää syöttämään. Minun pitäisi silloin tietysti nukkua toisessa huoneessa ja miehen makuuhuoneessa vauvan kanssa. :)

Mutta unissani vaan moista haaveilen... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat