Vierailija

Shokki, kun työkaverin kanssa keskusteltiin asiasta ja siis oikeasti en ole koskaan testannut/omistanut kys. vehjettä. Muita siveyden sipuleita?

Kommentit (27)

Siis en tuomitse dildon käyttäjiä, päin vastoin! Näin yksinään elävänä naisena olen harkinnut tekomiehen ostoa, mutta jotenkin se aina vaan jää. Ajattelin vain kysellä kuinka yleinen kyseinen vehje on suomalaisissa yöpöytälaatikoissa :)

Terkuin, ap 24v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuinka teidän miehet suhtautuu näihin leluihin?

Mä oon kai liian ujo (passiivinen), mutta en ole edes kehdannut moista miehelleni ehdottaa. Pelkään, että hän kokee, ettei ole minulle riittävä.

Ja joo seksielämää meillä kyllä on ja kaikkea kivaa kokeiltu, mutta vain " omilla vehkeillä" .

mulla on 3 mutta kaikki jo puhki kuluneita. Pitäis hommata uusi. Harvoin tulee miehen kans niillä leikittyä, mut se ostaa niitä mulle et saan puuhailla itsekseni.

En ymmärrä mitä pervoa siinä on.

Sen sijaan ymmärrän, että joidenkin seksielämä voi olla samaa tylsää lähetyssaaarnaajaa peiton alla pimeässä vuodesta toiseen. Sääliksi käy.

ajattelin pitkästä aikaa lukea kirjaa joka oli yöpöydänlaatikossani!

Yllätys oli melkoinen kun laatikossa olikin avaamattomassa paketissaan loistava pinkki vibradildo ja vanha karkkipussi! :D

Aloin hervottomasti nauraa ja mies ei enää edes muistanut moisten vekottimien olemassaoloa, vaan oli joskus aikoja sitten aikonut minut yllättää, mutta enpä ollut avannut laatikkoa ja sinne ne olivat unohtuneet! hehe..

Eli siis kyllä yksi on, enkä ollut koskaan ennen sellasita kokeillut, mutta kyllä kannatti.

Vierailija:

Lainaus:

en myöskään ole siveyden sipuli, enkä estoinen, ja mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei mun tartte hankkia dildoa todistamaan etten ole kaikkea noita edellä mainitsemiani.

t. yksi elämäänsä tyytyväinen nainen

T: toinen tyytyväinen

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka teidän miehet suhtautuu näihin leluihin?

Mä oon kai liian ujo (passiivinen), mutta en ole edes kehdannut moista miehelleni ehdottaa. Pelkään, että hän kokee, ettei ole minulle riittävä.

Ja joo seksielämää meillä kyllä on ja kaikkea kivaa kokeiltu, mutta vain " omilla vehkeillä" .

en myöskään ole siveyden sipuli, enkä estoinen, ja mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei mun tartte hankkia dildoa todistamaan etten ole kaikkea noita edellä mainitsemiani.

t. yksi elämäänsä tyytyväinen nainen

Toisen sain mieheltäni ja toisen 30v lahjaksi tyttökavereilta. Hyviä vehkeitä molemmat, välillä jopa yhtä aikaa käytössä. Enkä silti koe olevani pervo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat