Vierailija

Minä mm. synnytin esikoiseni.

Sivut

Kommentit (63)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Syksyllä lähdin ulkomaille jatkamaan opiskeluja. Siellä nautin täysin rinnoin viimeisestä " sinkkuvuodesta" :) Hyvähän se oli riekkua, kun mies odotti kotona Suomessa... No ei mitään pettämisjuttuja sentään, oli vaan kiva nauttia muutaman kuukauden ajan yksinään liikkumisesta yms. Sen jälkeen en ole sitä kaivannutkaan.

keväällä elämäni romahti... avomies rillutteli, petti, hakkasi, oli sairaan mustasukkainen yms... tulin vielä samaan syssyyn vahingossa raskaaksi ja avomies pakotti mut tekee abortin :( ja vielä kiitokseksi hakkas mut kunnolla. eipä ollut enää mun avomies tuon jälkeen... kesä meni usvassa kootessani ihteäni... syksyllä yritin keskittyä jatkamaan opiskeluja ja kyllähän se elämä sit alkoi hymyilemään ja mulla alkoi ihana, villi sinkkuelämä...

Siinä sivussa tuli tyrittyä silloisen unelma-alan pääsykokeet, nollamotivaatiolla toisessa opiskelupaikassa aloitus, muutto Helsinkiin.

Hauskinta oli päästä omilleen ja elää villiä nuoruutta. Löysin pari erittäin hyvää ystävää uusista opiskelijapiireistä ja koko ajan haku oli päällä. Opiskelijaelämä kaikkine aktiviteetteineen imaisi niin, että vasta nyt ollaan sitten valmistumassa :0 mutta ko. opinahjosta löytyi kyllä aviomieskin. Lapsikin on jo olemassa ;)

Jälkikäteen ajateltuna koko sillä abi- ja yo-kirjoituskeväällä ei ollut paljoakaan väliä, mutta sen vuoden syksyllä kyllä alkoi Elämä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat