Seuraa 

Eli isoveikka VEETI JOOSEPPI ja sisko PEPPI JOSEFIINA odottavat syntyväksi pikkuveljeä! Uusioperhe kun ollaan niin miehen lapset on JERE JOONAS JUHANI ja SÄDE-NOORA ANNELI.

Sukunimi tavallinen -nen päätteinen.

Ei mielellään r-kirjainta nimeen, kun kaksi pienintä eivät sitä vielä osaa

= ). Mies ei tykkää mistään ns. vanhoista nimistä. Minä itse tykkäisin nimistä Vinski, Nuutti tms. Ja toiseksi nimeksi olin aina itsekseni miettinyt Jaakoppia, mutta miehen mielestä liian raamatullinen...

Aikaa vielä on, mutta jotenkin konkretisoisi tilannetta! Työnimenä on Pyry.

Kommentit (8)

Huomasin tuossa uuden " kaavan" :

Veetin, Pepin ja Jeren nimien toinen kirjain on kaikilla e. Jos tulokas saisi nimekseen esim. Vänni, olisi teillä _ä-sarjakin! ;)

Mitenkäs yhdysnimet? Väinö-Vilpas, Väinö-Vilkas?

Tai: Pyry-Ville, Pyry-Vilho? Pyry-Vilppo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joose Juhana

Juuso Joonatan

Leevi Joonatan

Venni Jeremias

Lennu Johannes

Kaapo Taavetti

Totti Johannes

Santtu Joonatan

Ekku Joakim

Eppu Joonatan

Veikka Juhani

Hiski Taavetti

juuri tuolla toisessa ketjussa Pepin veljelle ehdotin. Pysyn siis ehdotukseni takana, etenkin, kun nimi sopisi Veetinkin kanssa niin kivasti yhteen. ;)

Jere, Peppi, Veeti, Vinski ja Säde-Noora (Wau, miten erikoinen! -Ainutlaatuinen. :) )

Miten 2. nimen kanssa? Oletko ajatellut pitäytyä Jo -linjassa? Silloin vaihtoehtoja ei ole paljon. Vinski Joonatan olisi aika looginen jatko.

...Ach! Olihan se vastaus tuolla!

Minusta ei Jaakoppi ole raamatullinen. Ei Joonatankaan, vaikka molemmat ko. kirjassa esiintyvät.

Jeremia(s) ei varmaan osu, kun Jere on jo yhden pesueen jäsenen nimi. Entäpä Jaromir (tykkäättekö lätkästä? ;) )?

Jetro Julius?

Jahvetti?

Joose ja Leevi ovat poissa laskuista, kun ovat kavereiden lasten nimiä.

Nyt jo unohdin mitä piti kommentoida, mutta hyviä ehdotuksia tulee. Näytän miehelle, kun palaa torstaina töistä kotiin = ).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat