Vierailija

Mitä sille kuuluu???

Sivut

Kommentit (44)

Vihdoin ja viimein!!! Katsoin noita aikaisempiakin juttuja, mutta kun olen niin harvakseltaan päässyt koneelle, että just sellasina aikoina olen istahtanut koneen ääreen, että en olen silmiini saanut vastausta, ja olen sit ihmetellyt, kun kaikki vouhkaa samasta aiheesta.

Ja hirveen negatiivisesti piti nytkin vastata - tietysti - kun yritin ensimmäisen kerran kauniimmin kysyä aiemmin asiasta niin koitin nyt sitten ponnekkaammin. Ja sittehän se vastaus tulikin. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipäs löydy tuon nimistä yhteisöä. Ja jos löytyy niin mistä? Ei siellä ole kuin lepää rauhassa emmi. Että oliko tämä taas joku vitsi? Ja mistä tiedät tuon ns. kuolinpäivän?

Eli eipä siis varmaa tietoa mitä heille kuuluu.. :( Itsekin elin hengessä mukana vaikka en tunnekaan perhettä henk. koht. Toivon heille kaikkea hyvää ja rukoilen pienen Ellenin puolesta. Jos joku oikeasti tietää mitä heille kuuluu niin olisi mukava jos kertoisi. Mitään vitsailuja tai provoja ei tällainen aihe mielestäni kaipaa!

Miten noin kylmiä ihmisiä voi olla olemassa!! Miten joku voi provoilla jostakin tällaisesta! No, tiedätpähän sen sitten joskus itse jos sinulla joskus lapsia on! Ja ennenkaikkea sairaita sellaisia.

Turha alkaa meuhkaamaan. Mietippä kuka tässä käyttäytyy lapsellisesti. Jos jollakulla tietoa Ellenin voinnista niin sen kertokoon. Sitähän tämä ketju ilmeisesti alunperin koski.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat