Vierailija

omassa keittiössäni on paljon käytössä Maizena kastikesuuruste, aivan ihana käyttää, osaa tumpelokin tehdä kastikkeet.

Sivut

Kommentit (35)

joku riisiä? Itse heitän veden kiehuessa riisit kattilaan, laitan ajastimen soimaan ja otan kypsät riisit pois liedeltä kellon soidessa, eipä paljoa tarvitse vahtia

Vierailija:

Lainaus:

jää aikaa muuhun kun ei tarvi vahtia riisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sillä jauhautuu niin merisuola, pippurit kuin neilikat ja sokeripalatkin...

Pumppupullo astianpesuaineelle, ei tarvitse kättä vaan puoltoist sormea riittää. Tai kämmensyrjä jos kaikki sormet on äklössä jo.

Kahvinkeitin: lataa ja paina nappia! Heh!

meillä on aina jotain soossia lieden päällä kuivahtaneena ja minä oon tavattoman laiska hinkkaamaan. mutta eipä tarvi hinkata kun suihkin power sprayta, annan olla vartin ja pyyhin pois. mahtavaa.

Ihan vaan halusin kuulla kivoja vinkkejä, mutta eihän sun tarvii omia , mitä ne oli, käänteentekeviäsi kertoa muille..Hoh-hoijaa näitä äityleitä täällä. AP

Mikä on käänteentekevin idea keittiössä?

Kerro se meille ja osallistut arvontaan jossa on palkintoina 3 kpl Hackmanin Swing 24 osaisia aterinsettejä tyylikkäässä puulaatikossa.

Arvonta suoritetaan 4.9. ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

minä vastaan että leipäkone. En tosin tee sillä leipää, vaan kone itse tekee kaikki taikinat. Ei kun aineet kulhoon ja kahden tunnin päästä lapset saavat leipoa pullaa tai tehdä pizzaa.

No, se ei ole välttämätön. Mutta se, mikä on välttämätön, on kunnon espressokeitin. Hyvä kahvi kun on yksi suurimmista nautinnoista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat