Vierailija

Sain työni puolesta kutsun illalla järjestettävään " coctail buffetiin" . Olen menossa sinne yhteistyökumppanin edustajana.

Tilaisuus liittyy eräseen urheilutapahtumaan. Kovin sporttisesti/rennosti ei kai kuitenkaan voi iltatilaisuuteen pukeutua, vaikka se edustamaani yritystä hyvin kuvaisikin...

Eli miten tuollaiseen pukeudutaan? Mulla olisi kolme vaihtoehtoa:

- Espritin kesäinen mekko (pinkki pohjaväri, suurehkoja kukkakuvioita, spagettioltaimet)

- Ril' sin kotelomekko (" seeprakuvioinen" eli luonnonvalk. pohja ja kahvinruskeita viiruja... aika räväkkä)

- klassinen housupuku (väri vanha roosa, tyköistuva jakku + pitkät housut)

Mekkoihin on mahdollista yhdistää pashmina tai jakku, kumpaakin löytyy sekä pinkkinä että luonnonvalkoisena.

Kommentit (6)

ja jakun siihen päälle. Siten olisit aika siistin näköinen, mutta jos paikalla onkin kovin rentomeininki tai esim kovn kuuma niin voit heittää jakun pois ja olisit sitten rennomman näköinen eikö hiki virtaisi. Pashmina olisi minusta vähän liian " tyttömäistä" kesäisen mekon kanssa. Tätä mieltä. Hauskaa iltaa!

Asiakastilaisuuksia järjestäneenä ehkä valitsisin kolmosen. Kyseessä on kuitenkin urheiluun liittyvä tapahtuma, joten housut voisi olla käytännöllisemmät. Ja pukusi värikin on mukavan kesäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toinen tai kolmas vaihtoehto, eka on liian arkipäiväinen. Cocktailtilaisuuteen ei tarvitse pukeutua aivan niin juhlavasti kuin isompiin juhliin, ei esim. tarvitse pitkää iltapukua, vaan pikkumusta tai vastaava käy hyvin, myös housuasu kelpaa

näissä on etiketin soveltajaa yhtä monta kuin sovellystakin. Siellä tulee olemaan väkeä sekä farkuissa että pitkässä hameessa. Itse vallkkaisin sun 2-3 vaihtoehdoista, jotka on muutenkin lähellä mun tyyliäni. Mitään spagettiolkainmekkoa en työtilaisuuteen laittaisi, ainakaan ilman jakkua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat