Vierailija

MINÄ: Äiti, tytär, sisko, avovaimo, opiskelija, naapuri, vuokralainen, kuopiolainen, suomalainen, eurooppalainen, ihminen, ystävä, tuttava, laihduttaja,

Joskus: lenkkeilijä, nalkuttaja, kuluttaja, katsoja

Kommentit (23)

feministi, maisteri, varapuheenjohtaja, univelkainen, bookcrossaaja, kansalaisaktivisti, jatko-opiskelija, tutkija, opettaja yliopistolla, tytär, kummitäti, miniä, puoliso (naisen), lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kotiäiti, vaimo, tytär, sisko, täti, luotettava ystävä, liikuntahullu, romantikko, kuluttaja, lukutoukka, matkailija, ylioppilas, sukulaistyttö, vessanpesijä :D

Mahdotonta varmaan listata kaikki, mutta olen tytär, äiti, sisar, lapsenlapsi, serkku, ex-vaimo, ex-miniä, opiskelija, duunari, nainen, feministi, ateisti, maailmankansalainen, pasifisti...

Joo joo, tiedän että kirjoitusvirheitä sattuu, mutta tulee vaan sellanen kuva että suomen kieli ei sitten ole ihan hallussa jos muut ovat! :D

autoilija, harrastelijamaalari, tsi-kestoilija, luomuhörhö, maalainen, pendelöijä, (olin) taaperoimettäjä, pätkätyöläinen, akateeminen, kotipuutarhuri, kansalainen, eurooppalainen, nukkuva äänestäjä, pilkun viilaaja,

joskus akka.

Vaimo, tytär, esimies, melkein valmis maisteri, ystävä, serkku, miniä (ja muut sukulaisuudet), koiranomistaja, kissanomistaja, ruoanlaittaja...

Ja AV-MAMMA!!! :D

äiti

sijaisäiti

tukiäiti

aviovaimo

tytär

sisko

miniä

lapsenlapsi

kummitäti

hoitotäti

pph

kasvatustieteiden maisteri

lapsirakas

naapuri

asuntovelallinen

siivoushullu

lastenvaatehullu

kuntoilija

multasormi

ja aika paljon muuta=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat