Seuraa 

minulla Minttu Emma Ilona ja Vili Miklas.

Sattuisko kellään olemaan samantapaisia/saman nimisiä lapsia? :)

Olis kiva tietää.

Sivut

Kommentit (52)

Olen vielä odotus vaiheessa, rv 20+2. Rakenne ultrassa vauva ei suostunut näyttämään että kumpaako sukupuolta on.. Mutta eipä sillä ole väliä nyt kun tietää että tulokas on terve päästä varpaisiin. Noh, nimet on jo mietitty valmiiksi. Eli jos tulokas on tyttö niin nimeksi tulee Jonna Mari Katariina, ja jos se on poika niin sitten nimi on Joni Konsta Mikael. Että sellaiset nimet :) On muuten ensimmäinen tulossa joten kovasti jännittää sekä miestäni että minua =) Noh eipäs tässä sitten sen kummempaa. Hyvää Syksyn jatkoa kaikille odottaville ja jo pienokaisen synnyttäneille äideille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ville Joonas Mikael

Venla Leena Tuulikki

Julia Lyydi Karoliina

Nuista Ville ja tyttöjen toiset ja kolmannet nimet tulee suvusta. Hyvät on nimet, ainoo mikä harmittaa on, kun ei tullut laitettua tuota Juliaa kahdella uulla siis Juulia, kun kuitenkin pitkänä lausutaan.

Lokakuussa tulossa neljäs, ultran mukaan poika. Nimi päätetty, mutten vielä paljasta ;)

Jaakko Veli Aukusti

Matias Risto Olavi

Elina Venla Annastiina

Kaikilla lapsilla kaksi nimeä suvuista. Pojilla 2. ja 3. nimi, tytöllä 1. ja 3. (tosin tuo kolmas on kyllä tytön kohdalla kahden suvun nimen risteymä)

meillä esikoinen

Frans Lukas. Frans tulee miehen suvusta joten Lukas on kutsuma nimi

ja kakkosen on määrä syntyä ens kuussa joten taas pitäis koittaa keksiä kiva nimi.

meijän poikien nimet on Miro Leevi Ensio ja kakkonen on Eemil Veeti Ensio. Meillä tulee isän suvun puolelta tuo Ensio. On jo neljättä sukupolvea.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat