Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Viikko sitten neuvolassa rv 35 vielä ainakin oli, vaikka itse luulin muuta, kun hikka tuntui ihan alhaalla. Muuten liikkeet tuntuvat mielestäni " joka paikassa" . Joku kovahko möntti tuntuu vähän keskivatsan yläpuolella, mutta en osaa erottaa, onko pää vai peppu. Tunnetteko muut odottajat, miten päin vauvanne on?

Kommentit (7)

Oli siis terkkariharjoittelija. Oikea terkkarini oli siinä vieressä ja sitten tarkasti tilanteen ja totesi että mun tuntemus oli oikea.

2

, joten asia varmistetaan ultrassa ensi viikolla.

En tiedä, luulisi, että synnärillä joka tapauksessa viimeistään katsotaan/tunnustellaan, miten päin vauva on. Voihan se kai periaatteessa pyörähtää vielä ihan lopussakin, vaikka olisikin ollut aiemmin oikein päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkoi epäilemään että miten päin tämä nyt onkaan, sitten menin seuraavana päivänä vielä neuvolalääkärille , joka lähetti ultraan.

siellähän se sitten näkyi, että vauva oli perätilassa.

Yritettiin siinä kääntää , ei onnistunut. Lääkäri vielä sanoi että on ollutvarmaan jo kauan perätilassa , kun on niin " tössähtänyt " ?!

Sitten varattiin parin päivän päähän sektioaika.

Itse ehkä vähän ihmettelin, kun potkuja ei tuntunut ollenkaan niin selvästi tuolla kyljissä ja ylhäällä. En kuitenkaan osannut sen enempää ihmetellä,

luotin kai vaan siihen terkkaan että kaikki on ok.

Tässä oli vielä sellainen juttu, että mulla olis viiminen niistä kolmesta neuvolalääkäristä ollut kanssa vasta silloin rv 38, kun oli joku lääkäripula

eikä saanut aikoja. Nyt menisin kyllä yksityiselle jos vähänkin epäilyttäisi

Minua tämä vähän huolestuttaa... kun nykyään noita lääkärintutkimuksia on niin vähän eikä loppuraskaudessa välttämättä ollenkaan. Esim. Hgissä synnytystapa-arvio, vain jos, on ollut jotain erityista edellisessä synnytyksessä jne. Minäkään en luota meidän terkkaan, joka arpoo vastaukset milloin mihinkin. Miten muilla on asia selvinnyt tai vahvistettu?!

Tunsin oikein kädet ja jalat, terkkariharjoittelija väitti kivenkovaa että on toisinpäin :) Mutta en kyllä muutoin osannut sanoa oliko alhaalla pää vai peppu.

Kakkosesta nyt rv 30, vielä ei tunne mitään kun vaihteleekin niin kovasti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat