Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

stella80 - 28.03. 10:08 vastaa tähän viestiin (43/81)

.

Nii-in. Asiathan eivät voi olla hyvin? Vaan kaiken pitäisi olla huonosti?

Se, miksi minulla on aikaa istua koneella, on se, että on kannettava kone ja vapaus käyttää nettiä ympäri taloa ja missä ikinä liikkuukaan. Nyt heijaan 2kk vauhtia sitteristä, lapset piirtää ja värittää tuossa keittiön pödän ääressä ja teen valmiiksi lounasta keittiön tasoilla. Helppo tästä on aina joku viesti lähettää ja samalla mesetän veljeni kanssa.

Mies meillä shoppailee enemmän, kuin minä. Mies ostaa lapsillekin vaatteita ja minulle jne.

Mieheni on lähtöisin suvusta joka oikeasti on ollut monet sukupolvet varakas ja tottunut vauvasta saakka kaikkeen hienoon. Mä taas ns tavisperheestä, faija yrittäjänä koko elämänsä ajan ja kun mä synnyin oli faija kerennyt hankkia sievoiset summat, joten mäkin sain lapsena tottua jo kaikkeen hienoon.

Lapset meillä kasvatetaan aikalailla samanlai, kun mun lapsuudenkodissa. Ja vaikka mä olenkin vain peruskoulun käynyt, niin fiksua tuli ainakin mun sisaruksista ja heillä kasvatetaan lapset myös samoin, miten sisaruksiani on kasvatettu. Mun lapsuudessani vanhemmillani oli aikaa lapsille, ei se ollut pelkkää rahaa, vaan myös paljon rakkautta. Samaa haluan antaa myös lapsilleni.

Kuitenkin lapsistani voin olla erossa pitkiäkin aikoja, koska tiedän, että lapset tulevat toimeen hyvin hoitajan kanssa ja hoitaja heitä rakkaudella hoitaa. Lapset ovat myös vain lainassa, ei heitä voi omistaa ja sulloa vaan itselleen. Lapset tarvitsevat muitakin turvallisia aikuisia elämään, kuin omat vanhemmat.

Jos mä haluisin leveillä rahoilla, niin varmasti olisin hankkinut ajokortin + luksusauton, kulkisin vaatteissa jossa merkin erottaa kauskin jne. Niin en kuitenkaan tee. Mulle riittää bussit ja metrotkin ja vaatteet joissa lukee merkin nimi vain sisäpuolen niskassa.

Lapsia en osta rahalla. Mutta rahalla saa kaikkea kivaa.. Mielestäni kaupat ovat sitä varten, että niistä ostetaan.

Meillä ei lapsia lellitä, ei ole minuakaan lellitty. Vaikka lapset saavat aika vapaasti tehdä mitä haluavat ja saavat paljon leluja, pääsevät matkustamaan yms. Niin kyllä meillä rajojakin on ja opetetaan, että elämässä on muutakin kuin rahaa/tavaroita.

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=&m=6826711&p= 6&tmode=1&smode=1&mpg=100#

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat