Seuraa 

Voimistelijoilla alkaa telinejumppa, mutta se on vasta yli 4-vuotiaille. Omani on 3,5 v. Onko mitään muuta vastaavaa jossa pääsee reilusti touhuamaan ja temppuilemaan??

Meille ei tule päivälehteä, joten on vaikea seurata ilmoittelua.

Vinkeistä paljon kiitoksia.

Kommentit (4)

Luulenpa, että tuon ikäiselle on varmasti tarjontaa. Itse vedän syksyllä taapero-venhempi-jumppaa Vaajakosken Kuohussa, ja heillä ainakin on tarjontaa ihan vauvajumpasta alkaen. Heidän lukkari julkaistaan 16.8. Keski-Suomalaisessa ja 23.8. on ilmoittautuminen Vaajakosken urheilutalolla paikan päällä. Veikkaan, että kaupunginpuolen jumppiakaan ei ole vielä julkaistu, koska salivuorot jaetaan vasta elokuun alussa. Löytyiskö netistä Jyväskylän naisvoimistelijoitten sivuilta tietoa?

Noinhan se asia varmaan on ettei ilmoituksia ole vielä ollutkaan.

Gaggatykit ei meille käy (kiitos vaan tarjouksesta!! ;-)) kun olen työssäkäyvä ja se on päivällä.

Itse kyselin (muille tiedoksi siis) Kuokkalassa olevasta ArtMus nimisestä yksityisestä puljusta että niillä on satutanssia tarjolla hintaan 120 euroa/15 krt (=puoli vuosi). Tyyristä tyyristä siis, mutta kenelle käy niin hyvältä kuulosti noin muutoin. Ryhmiä tulee sitä mukaa kun ilmoittautumisia ilmaantuu...

Täytyy vielä siis seurata elokuun ajan mitä kaupungilla tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis vapaamuotoinen jumpparyhmä nimeltä Gaggatykit kokoontuu Monitoimitalon telinesalissa keskiviikkoisin klo 11-12. Ryhmässä ei ole sen kummempaa ohjausta, vaan kukin vanhempi katsoo omien lastensa perään. Tarjolla on kolme trampoliinia, kaksi vaahtomuovimonttua, pomppuvauhtiratoja ja muuta kivaa. Lukukausimaksu oli viime vuonna 50 euroa. Ryhmä aloittaa kokoontumisensa elokuun loppupuolella. Tervemenoa mukaan!

Nyt en ole varma onko sitä tälle tulevalle kaudelle tarjolla, mutta kannattaa varmaan kysäistä heiltä asiaa. Hinta ainakin on ollut edullisempi kuin tuo mainitsemasi yksityinen. Yhteystiedot löydät laittamalla googlen hakuun Tourutupa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat