Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun poika ei yhtäkkiä suotu syömään mitään. Ollut tähän asti ihan hyvä syömään. Nyt on pari viikkoa ollut sellaista taistelua jokainen suupala. Ainut mitä suostuu syömään niin on velli.

Onko mitään neuvoja tai tietoa mistä voisi johtua? Alkaa mennä hermot kun oon kaikki mahdolliset ruokalajit kohta koittanut tarjota ja oon tietenkin myös vähän huolissani kun on ihan selkeesti laihtunutkin tosi paljon.

Kommentit (9)

Kuullostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta tosiaan pojalla on hampaita jo etuhampaat ja yhdet poskihampaat ylhäällä ja alhaalla. Aikaisemmin ei ole ollut mitään " oireita" tai oon vaan huomannut että kappas nyt on hammas tullut. Voihan se tosiaan olla että nyt tulee lisää hampaita ja ne tulee jotenkin kipeemmin kun aikaisemmat..

ap

Korvatulehduksia meillä on ollut sen verran että uskoisin tunnistavani sen jos se sitä olisi. Niin ja sen vellin lisäksi kyllä jäätelö maistuu myös.

Isoin ongelma on se kun se ei meinaa millään suostua istumaan..

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sit " kokemuksen syvällä rintaäänellä" älä pakota/tuputa. Jos ei syö niin sit vaan pois pöydästä ja uus yritys myöhemmin. Itsellä ku palo pinna ni en edes tarjonnu ennenku tuli sit kerjäämään.

Ja ei saa mitään extra välipaloja tai vastaavia. Ei ole ikinä vieläsaanut karkkia, kekseistä tai pullista ei välitä eli välipala on usein jugurttia tai hedelmä tms. Ainakin uskon että meillä syödään ihan terveellisesti. Poika ei ees juo mehuja kun ei niistäkään tykkää.

ap

ja tyttö sai sotkea mielinmäärin. Siinä samassa hötäkässä mätin omalla lusikallani ruokaa suuhun niin ettei tyttö tajunnut edes syövänsä.

ja suostuu pääasiassa syömään vain itse. Tähän asti kelvannut että on saanut oman lusikan käteen, nyt tuli sitten vaihe että ei ollenkaan suostu syötettäväksi vaan haluaa syödä itse. Ja tietäähän sen että puolet ruuasta on lattialla ja pitkin pöytää. Ei auta kuin siivoilla...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat