Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen miettinyt, että saippuasarjat saattavat oikeasti hiukan murentaa ihmisten moraalia... Aikanaan joku Peaton blace aiheutti hirveän kohun, nykyään saipuasarjat ovat ihan pientenkin lasten " viihdettä" . Pitääkö lasten antaa nähdä kaiken maailman pettämistä ja huijaamista...? Minusta ei, ja kuitenkin esim. Salkkarit on monessa perheessä se ainoa hetki kun koko perhe on koolla... Miksei sitä aikaa voisi pelata lautapelejä tmv?

Ylipäätään jos miettii vaikka Kauniita ja rohkeita (en ole itse sarjaa paljoakaan katsellut, kertokaa jos olen saanut väärää informaatiota...;) josta kaverini sanoi, ettei siinä sarjassa ole yksikään lapsi syntynyt, ilman että isästä on jotakin epäselvyyttä... Eihän se edes pyri olemaan mikään realistinen sarja, mutta aika älytöntä kuitenkin... Ylipäätään tuonkin sarjan (arvo)maailma on vähintäänkin kyseenalainen.

Ymmärrän toki, että ihan tavallisen arjen kuvaaminen, tarkemmin sen katselu, voi olla aika tylsää. Mutta kauhuleffat saavat lapset pelkäämään jne. eikö muka saippuasarjat vaikuta lapsen mieleen? Joku pettävä naisia pyörittävä hahmo on usein " se cool-tyyppi" näissä sarjoissa, ehkä pikku-pojat omaksuvat hänestä piirteitä? Ja ylipäätään se maailma, että kaikilla on salaisuuksia on ärsyttävä. Ei kai todellisuus ole niin hullu kuin saippuasarjoissa... Eihän...?:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat