Vierailija

Mä en tajua näitä keskusteluja, joissa päivähoitoa mollataan. Tarkoitan esimerkiksi niitä ketjuja, joissa mollataan lapsen päivähoidossa oloa esimerkiksi vanhempien lomalla, äitiyslomalla ym.

Onko näillä mollaajilla ollut huonoja kokemuksia tarhasta tai pph:sta?

Minulla itselläni ainakin on edelleen todella ihania muistoja tarhasta.. Edelleen pidän yhteyttä tarhakavereihini, joiden kanssa en ollut edes samassa koulussa (muutimme pois pääkaupunkiseudulta kun menin kouluun).

En todellakaan koe kärsineeni tarhavuosistani, päinvastoin. Monta kertaa olen vieraillut entisessä tarhassani moikkaamassa tarhatätejä.

Kommentit (8)

Meidän poika on ihanassa päiväkodissa jossa viihtyy tosi hyvin ja jossa jokainen lapsi saa aikaa ja huomiota osakseen. Ihanat hoitajat ja ihana ilmapiiri! Ei voi kuin olla nöyrä ja kiitollinen että on noin ihana paikka kohdallemme osunut.

Yrittäkää nyt tajuta että jokaikinen päiväkoti on erilainen, siihen vaikuttaa kaikkein eniten henkilökemiat hoitajien välillä ja sitten vasta joku raha tms.

Kotihoito hyvästä.

Päivähoito pahasta.

Tuntuu tosi omituiselta tollainen ajattelu. Mitä ihmeen haittaa päivähoidosta voi olla lapselle?????

Joku totesi, että nykyajan päivähoito on toista, kun ennen. No, mä olin itse aika nuori, kun tarhassa olin, joten en osaa tuohon mitään sanoa ;0). Sen vain tiedän, että tosi ihanaa oli olla tarhassa, ja hyviä muistoja on jäänyt.

Itse olen tyttäreni hoitanut tähän 1v asti, mutta pph:lle tyttö menee kahden viikon kuluttua. Tuntuu aivan uskomattoman pahalta, mutta ei siitä syystä, että joudun hänet viemään päivähoitoon. Pahalta tuntuu se ikävä, jota koen jo nyt, vaikka tyttö onkin vielä kotona :0). Ikävöin tyttöä jopa iltaisin, kun hän on nukkumaan mennyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on yks tuttu joka oli ihan kauhuissaan kun vein lapseni päiväkotiin,

toinen oli 5,5 ja toinen 3-vuotias.

Sille on ihan turha yrittää uskotella, että lapset jopa viihtyvät pk:ssa.

Ärsyttää sen epäluulot, vaikka muuten onkin ihan fiksu ihminen.

Itse on 5-vuotiaan tyttönsä kanssa kotona, minä enemmän säälin lasta

kun on vaan kotihoidossa,varsinkin kun lapsi ei ole ehkä ihan ikäistensä tasolla monessa asiassa. Tekisi hänellekin pk hyvää, olen siitä ihan varma

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat