Vierailija

Olen vähän epävarma mieheni suhteen, ts. olen jo pitkään epäillyt hänen pettävän. Muutenkin meillä on ollut nyt tosi paljon riitoja. Tarkistin sitten hänen puhelimestaan viestit ja siellä oli hänen ex-työkaveriltaan tullut ihan viaton viesti yöaikaan, kun mieheni oli baarissa. Kysyin asiasta häneltä ja tietenkin suuttui, mutta myönsi, että pitää naiseen yhteyttä ja on poistellut puhelimestaan puhelutietoja " etten vetäisi hernettä nenääni, jos tarkistelen puhelinta" .

Hänelle kuulemma purkaa paljon sydäntään, kun meillä menee huonosti. Mutta kuulemma vain kaveri.

Tuntuu hurjalta siis, että miehelläni on läheinen naisystävä, josta en ole tiennyt mitään, ja että ystävyyssuhdetta pitää multa salailla...

Kommentit (11)

miespuoleisen työkaverin viestit.

Koska ne on mielestäni mauttomia ja en halua sotkea miestäni niihin. Mulla ei siis ole mitään säpinää, mutta en halua mitään parisuhdekeskusteluja, typerien vitsien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta toisaalta on se niinkin että miksi salaa jos ei ole mitään salattavaa. Mulla on itsellä miespuoleisia kavereita, mutta puhun niistä kyllä omalle miehelle avoimesti, koska hän on vähän mustasukkaista typpiä, niin en halua että turhasta herää mitään epäilyjä,joihin ei ole aihetta. Koittakaa keskustella asiasta.

Epäilykset heräävät varsinkin koska mies siis salaillut asiaa? Jos ei salattavaa ole miksi ei ole kertonut? Oletko luonteeltasi mustasukkainen etkä olisi ymmärtänyt jos mies olisi kertonut?

Entinen mieheni on paras ystäväni, nykyinen mieheni luottaa meihin 100% koska meillä ei ole salattavaa. Miehetkin toki ovat ystäviä keskenään. Ikinä ei ole tarvinnut piilotella puheluita, textareita, kortteja tms. Kaikki on avoimena pöydällä joten luottoa myös löytyy, puolin ja toisin.

siis sinä lopetat pirttihirmuilun ja mies kertoo naispuolisista ystävistään.

siis ihan sovitte ja noudatatte tuota uutta linjaa.

nykyisessä systeemissä molemmat voi kyllä perustela tekonsa hyvin, mutta tuo linja johtaa vaan sotaan ennen pitkää.

Enkä varmasti olisi ollut kauhean " suopea" heidän ystävyydestään. Onko se tosiaan riittävä syy miehelleni pitää tätä suhdetta salassa? Jos ystävyyssuhde on hänelle niin kauhean tärkeä, eikö silloin pitäisi uskaltaa kertoa kaiken uhallakin suoraan minulle?AP

jos oman siipan kanssa riidellään jatkuvasti ja sen lisäksi mies on vakuuttunut että tarkistelet hänen puhelintaan (niin kuin teitkin). mies voi ihan hyvin pelätä että vedät mielettömät kierrokset kun sanoo ystävästä.

järkevä aikuinen mieshän kertoisi heti alussa että on muuten yksi naispuolinen ystävä jne. mutta ei ihmiset aina ole kypsiä, niin kuin tiedät.

jos sä ap nyt ihan oikeesti rauhaa haluat maahan niin tehkää miehen kanssa sopimus pelisäännöistä. tosi helppoa on jatkaa kyräilylinjalla ja hakea av:lta tukea siihen että mies on paska- täällä kun aina sanotaan JSSAP

mutta juuri tuollaisista kuuntelijoista ne muutkin jutut sitten syntyy. Olisin tosi huolissaan, parisuhdeapua tarviitte ennen kuin on piru merrassa.

On vaan niin tolkuttoman vaikea päästä eroon siitä " kyräilykierteestä" , varsinkin kun molemmat ollaan niin loukkaantuneita toisillemme(muutakin riitaa siis menossa). Toinen yrittää aloittaa keskustelun ja toinen saa taas ylpeänä torjua..huh. Ulkopuolinen apu olisi varmaan aika huippu juttu, mutta mistä sellaista saa? Taitaa maksaa hunajaa yksityisellä puolella ja jonot pitkiä kunnallisella/seurakunnalla...AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat