Vierailija

ja ei suostu korvaamaan.. mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkaa valittamaan. Kaveruus voisi hiukan aluksi kärsiä, mutta 100 Euroa ei ole loppujen lopuksi iso raha, jonka takia kehtaa alkaa hirmuista meteliä pitämään. Itse sain eilen parkkisakon 40 Euroa ja ei siitäkään huutamaan voi alkaa. Harmitus kyllä, mutta ei se enää 5 minuutin päästä surettanut.

tyyppiä jolle lainasin keinun en tune kovin hyvin.. joo omaa tyhmyyttä että menin lainaamaan. ensin ei halunnut palauttaa keinua ja kun vihdoin palautti kiukkuisena toi ovelle ja sanoi siinä ja lähti pois. soitin perään eikä vvastaa puhelimeen eikä tekstiviestiin.

t:Ap ja juttu ei ole provo

mut minkälainen ystävä ei korvaa rikkomaansa esinettä? Mielestäni aika surkea ystävä! Itse en sellaista ystävää kaipais ainakaan. Jos jotain rikotaan se korvataan tavaran omistajan kanssa sopimalla tavalla.

Todellinen ystävä ei käyttäydy noin. Ilman muuta olisi tarkoitus korvata rikki mennyt keinu. Itse en kyllä veisi asiaa ihan poliisille, mutta keskustelisin vielä lainaajan kanssa ja koittaisin saada käsittämään, että rikki menneet jutut korvataan.

Hieman haiskahtaa provolta tämä, just semmoista epämääräisyyttä ilmassa. Oli siis oven takana kiukkuisena, tuuppasi keinun sulla ja häipyi? Ja älä ny ainakaan heti painu tekemään itsestäsi naurunalaista polisiasemalle. Nuku yön yli ja ehkä kaverisikin lopulta on valmis maksamaan ystävyydestänne sen 100 euroa.

Pah, provohan tämä.

Itse laittaisin välit poikki moisen ihmisen kanssa jos ei tule millään tavalla vastaan asiassa. En olettaisi ostavan uutta tai edes maksavan koko summaa uudesta mutta kohteliasta olisi kysyä kuinka voi korvata ja kertoa kuinka vahinko on tapahtunut!

Jos jollekin kaverilleni kävisi noin, kuvittelisin että hän olisi pahoillaan ja itse antaisin toki anteeksi. Tavara on tavaraa ja ystävät ystäviä, toisia saa kaupasta ja toisia ei :)

Sen jälkeen lainaaja voi sanoa että antaa asian olla tai sopia jotain muuta. Minkälainen on " ystävä" joka ei osaa pyytää anteeksi kysyä kuinka korvaa aiheuttamansa vahingon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat