Vierailija

Toivoin niiiiin raskautta. Miten te lapsettomat kokoatte itsenne? Meillä sentään on jo yksi lapsi ja toista yritetty ehkä noin puolisen vuotta ja olen nyt jo katkera, en kestä nähdä raskaana olevia jne...

Kommentit (11)

mulla myös aina tasan 28pv väli joten olin tosi innoissani aamusella mutta ei voi mitään. no jospa tosiaan nyt tämän kierron aikana tärppäisi ja saisimme sitten ensi toukokuussa vauvan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mekin yritimme pikkukakkosta KAUAN ja saimme lapsen tulolleen vasta kun söin clomifen+terolut yhdistelmää. Tiedän tosiaan tunteen, olimme yrittäneet jo jonkin aikaa vauvaa kun mieheni sisko tuli raskaaksi. En edes mennyt sairaalaan silloin katsomaan vauvaa, niin katkera olin :(

Tsemppiä ap!

Ollaan nyt 5kk yritetty ja ei tulosta. yksi lapsi jo on. tosin 7kk meni hänenkin yrittämiseen. otti tosi paljon tänä aamuna päähän kun oli jo 5pv menkat myöhässä ja tein testin aamulla ja nega oli. no nyt päivällä sitten alkoi menkat. ei auta kun ensi kuussa toivoa taas peukut pystyssä että tärppää.

koitan aina aatella että jotkut yrittää vuosia, naapurimme yritti 3 vuotta ennen kuin heillä tärppäsi.

vauva olisi jo saanut alkunsa,se ei olisi se sama vauva. Sillä,joka kierrollahan siellä olisi eri ihmisen alku. Kyllä se siitä ajan kanssa...

Itsekin haluaisin vielä joskus neljännen lapsen. Olen nyt 31 vuotias,joten 10 vuoden päästä alkaa tulla raja vastaan ja mies sanoi,että neljäs vasta nelikymppisenä,joten odotettava on ennen kuin pääsen edes yrittämään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat