Vierailija

Kuinka olette sen aloittaneet ja onko sattunut? Liukasteella vai ilman? Ja voiko liukasteena käyttää normaalia rasvaa? ja missä asennossa olette kokeilleet?

Kommentit (11)

Ilman ylimääräistä liukastetta ja kiihottavan esileikin jälkeen. Aluksi hieman koski se eka työntö, sen jälkeen tuntu ihan sairaan hyvälle. Siellä on ilmeisesti joku herkkä alue. Apteekin perusvoiteita ainakin voi käyttää liukasteena. Asennosta: seisoin/nojasin sohvan käsinojaan. Siinä pystyi olemaan sopivan rentona, niin kuin pitääkin. Jälkeen päin tuntui ihan saaneelta ja oli ihan sairaan hyvä olla. Lisäksi leijuin koko illan/yön pilvissä, kun luulin sen sattuvan. Se oli kuitenkin aivan taivaallista. Pyydä miestäsi samalla pitelemään klittaasi, niin tuntuu vielä paremmalta.

Paksuushan se vaikuttaa

Ja siksipä ei kukaan ole ehdottanut peppuseksiä (varmaankaan)

Kiitti vastauksesta!!

ja kivaa loppukesää

mici65(a)luukku com

PS. ONKO KUKAAN NAUTTINUT 5CM PAKSUISESTA KALUSTA PEPUSSA??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä aloitettiin niin, että minä olin päällä. Näin voi itse säädellä sisään menoa. Täytyy olla aikas kiihottunut, että rentoutuu ja tuntuu mukavalta. Nykyään meillä on suosikkina semmoinen asento, jossa selälläni makaan jalat miehen kyljen päällä. Mies tulee ikään kuin takaapäin, mutta on kyljellään. Tässä asennossa voi kumpikin hieroa klittaa, enkä muuten saakaan orgasmia. Pepputappiakin on joskus käytettu esilämmittelyssä, mutta eipä juuri enää, kun osaan muutenkin olla rento. Peppureikä saattaa aluksi tuntua kireältä, mutta kun ottaa aluksi varovasti niin peppu totuu nopeasti. Meillä mies kyllä laukeaa peppuun yhtä hyvin pimppiinkin. Orgasmit on kyllä minulla peppuseksin aikana voimakkaammat kuin " tavallisessa" . Niin ja liukastetta ei voi käyttää liikaa. Meillä niitä oliko se nyt Klick ja Glid muistaakseni. N 32

Liukasteet on must. Miehelläni pitkähkö n. 20 cm kalu mutta sopivan ohut n. 3,5 cm. Koska useimmiten peppupano on se toinen ja kolmas varvi-jolloin kesto on hyvinkin sen kolme varttia yhteen putkeen: takomista niin olemme siirtyneet käyttämään mieheni hankkimaa hieman valkovaseliinia muistuttavaa ( mutta paljon juoksevampaa ) rasvaa, että pylly kestää.

Nautin todellakin pitkistä anaalisessioista etenkin kun herkkumutteri päällä hyrisee perhonen samaan aikaan. Nautiskelkaa ja hyvää kesää.

Ex-miehen kanssa kun kokeilin joskus kymmenen vuotta sitten, en tykännyt yhtään. Sain anaaliseksin jälkeen järkyttävän ripulikohtauksen. Sama toistui monen vuoden ajan, kun kokeilin anustapilla itsekseni. Ilmeisesti suoli ärtyi jotenkin ja alkoi ylireagoida.

Nykyisen miehen kanssa ollaan kokeiltu pari kertaa, ja homma on sujunut paljon paremmin. Ei mitään yliherkkyyksiä enää, ilmeisesti suoli on tottunut stimulaatioon. Mä olen myös saanut orgasmeja anaali+klitoris-yhdistelmällä, ja ne on kyllä tosi hyviä. Mies vaan ei siinä laukea, joten ei kovin usein harrasteta.

kipu on sanoinkuvaamaton. Normaalipaksuisen kanssa samaa ongelmaa ei ole, eli kipu on lievä eikä estä nautintoa.

Itse en ainakaan kivun kustannuksella halua alkaa " venyttää anaaliani" - semminkin kun orgasmi itselläni ei ole kovin kaksinen anaalipanossa. Eli ei sitä hekumaa, mistä osa naisista puhuu. Ei ole koskaan ollutkaan, yrityksistä ja kokeiluista huolimatta.

Vierailija:

Lainaus:

Niin ja liukastetta ei voi käyttää liikaa. Meillä niitä oliko se nyt Klick ja Glid muistaakseni. N 32

Entinen Glid nykyinen Klick on todella surkea liukkari. Pihkaantuu ja liukkaus häviää hetkessä. ID-glide sen sijaan pysyy liukkaana, tästä osoituksena Men`n Health-lehden testivoitto, suosittelen...

aloittaa käymällä paskalla. Ei onnistu kovin hyvin, jos vastaan pökkii kovin iso paskapökäle. Lisäksi kannattaa tehdä kunnollinen suolihuuhtelu. Mikä tahansa liukuvoide on parempaa kuin rasva. Esim. ID-glide on yksi parhaista. Kannattaa aloittaa laittamalla ensin sormi sisään ja vähän avartaa ja pyöritellä. Kikkeliä sisään vietäessä kannattaa rentouttaa sulkijalihasta vähän kuin olisi punnaamassa kakkaa. Siitä vain sitten varovasti sisään ja vauhtia lisää...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat