Vierailija

Ja se on se, että hukkaa (tai panttaa) lapsen vaatteita. Ostan esim. kerralla 5 uutta t-paitaa ja yksi kerrallaan ne häviää exälle eikä tule ikinä takaisin. Ostan esim. kumpparit ja sadetakin, niitä ei saa pyynnöistä huolimatta takaisin ja sitten on pakko ostaa uudet kun ei ilmankaan voi olla. Sitten voi olla että ne uudetkin sadekamppeet jää makaamaan exän nurkkiin eivätkä tule takaisin ja taas ollaan pulassa.

Ottaa tosissaan pannuun. Tilanne on jatkunut tällaisena jo 5 vuotta ja mulla on mennyt varmaan tuplasti rahaa lapsen vaatteisiin kun mitä menisi ilmän exän välinpitämättömyyttä! Se mies pesee varmaan pyykkiä kerran kuussa ja loppuajan vaatteen makaa likaisina, prkle!

Kommentit (4)

Minua suututtaa juuri tuollaiset välinpitämättömät ihmiset.

Jos ex ei päästäisi mua tonkimaan niitä vaatteita niin sitten käskisin hänen joko ostaa uudet tai antaa rahat uusiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paljon pienemmällä vaatemäärällä pärjäisin jos lapsen vaatteet olisi oikeasti käytössä eikä makaisi viikkokausia käyttämättä exän nurkissa.

Lapsella saattaa hyvinkin olla liian pieni t-paita päällä kun isältään tulee, ne sopivat on jääny isille ja eikun kauppaan joudun taas menemään...

En viitsi mennä penkomaan, sillä en ole ikinä käynyt exäni uudessa kodissa enkä haluakaan nähdä miten hän uuden vaimonsa kanssa elää. Lapsi toki viettää siellä paljon aikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat