Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on poika, joten en allekirjoita :-D

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä nyt ei sinällään liity asiaan, mutta ajatteletteko te tosiaan kaikista ihmisistä että nämä ovat rumia/kauniita? Minä ajattelin niin lähinnä yläasteikäisenä, nykyisin pidän suurinta osaa ihmisistä aika " tavallisina" , en siis edes ajattele sen enempää heidän oleva rumia tai kauniita.

Joskus todella harvoin saatan jostain ajatella, että onpas ruma/kaunis ihminen, mutta en todellakaan useimmista tapaamistani ihmisistä. He ovat vain " tavallisia" kuten minä itsekin.

Eikä yleensä olekkaan kauniita,hyvä esim. Ninja Sarasalo,ei ainakaan ole kaunis!!

Just junttien luulo on et m' ä oon malli ,eli olen kaunis!! =/

tosi fiksu " tutkimus" =p

Samaa tasoa olisi joku " isokorvaiset on tyhmempiä kuin pienikorvaiset" tai " suurinenäiset on matemaattisesti lahjakkaampia kuin pieninenäiset" .

No, onhan joskus ihan tieteen voimin yritetty tunnistaa rikollisia mm. kallonmuodon perusteella :D

Vierailija:

Lainaus:

Siis onko se jonkun mielestä hyvän näköinen? Kun mun mielestä se olisi just esimerkki siitä että poikkeus vahvistais säännön :-)

Mitä ongelmaisempi (huumet, alkoholi jne) äiti, sitä todennäköisemmin tyttö. Ainakin minun kokemukseni mukaan. Ja sitten ja lähiön Janica-Jessicat saavat lisää tyttöjä teini-ikäisenä.

Vierailija:

Lainaus:

Olemme mieheni kanssa molemmat kauniita/komeita ja olemme saaneet kaksi tytärtä, jotka vasta ovatkin kauniita. Toimimme kaikki malleina.

REPS KOPS

Niin varmaan!!!!! Taidat itsekin uskoa tuhon?? =)

Kun on lapsen kauneutta ihmetelty (tyttö jota itse pidämme tosi kauniina ja joka usein saakin kehuja että on harvinaisen kaunis vauva) että mitäs muuta voisi syntyä kun on kaksi kaunista vanhempaa. Lähinnä nauratti :D Ollaan niiiiin perusihmisiä kun voi olla. Tosin molemmilla on aika miellyttävät kasvonpiirteet, luulen että se " kauneus" tulee siitä.

Muuten en kyllä meitä kauniina pitäisi mutta kun on ihan kehuttu... :D :D

kehuu täällä, miten kauniita miehenne kanssa olette.

Olen kyllä ollut tietoinen palstailijoiden ala-arvoisista aivosolumääristä, mutta tämä ketju TODELLAKIN vahvistaa sen säännön!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat