Seuraa 

mietin tässä kannattaako ostaa. Hartiat ja selkä ajoittain ihan jumissa kun imetän istualtaan ja siinä on vaikea saada hyvää asentoa. Koko ajan ei viitsi maatenkaan imettää.

Onko kokemusta esim Pikku-piian tyynystä, onko ostamisen väärti.

Kommentit (5)

Mulla oli itse tehty imetystyyny. Tykkäsin imettää sillä. Helpotti paljon omaa ja vauvan asentoa. Toki ihan tavallisillakin tyynyillä onnistuu mutta imetystyyny oli heppo vain ottaa syliin ja vauva siihen. Tosin sitten kuin olin imettänyt 4kk kävi tyyny liian isoksi, vauva siis kasvoi ja tissi tuli liian lähelle tyynyt kans. siirryin istuma syöttöön. siis tarkoitan et vauva istu sylissä käteeni nojaten. Imetystyynyssä on myös se hyvä et molemmat kädet ovat vapaina voi lukea vaikka kirjaa samalla jos syöminen kestää kauan.2 ekaa kk syötin tunnin yleensä kerrallaan joskus jopa kauemmin.

Suosittelen

Totuin tyynyyn jo laitoksella ja anoppi teki sellaisen lahjaksi -olen tykännyt tosi paljon! Vaikken enää imetä, on tyyny edelleen käytössä (mukelo siirtyi pullolle). Tyttö tykkää läpsiä ja raapia tyynyä, styroksikuulista kun lähtee kiva ääni... ja tyynyn värikkäät Nalle Puh -kuviot kiinnostavat kovasti.

Makuasioita nämäkin :).

KL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin tykkäsin kovasti. Ehkä 4-5 kk jäi vähitellen pois käytöstä. Kauheeta kun ei muista. Mutta meillä on ollut nyt todella ahkerassa käytössä kun tyttö opettelee istumaan ja nyt jo osaa istua, mutta voi välillä kellahtaa ja siinä on hyvin sivuilla ja takana pehmoinen alkusta minne kellahtaa:) Ei kolahda pää permantoon.

Kannattaa kokeilla mikä tuntuu hyvältä. Erityisesti täytteen määrä on erilainen. Meillä Brion tyynyt jossa aika paljon täytettä ja tykkäsin siitä. Toisaalta jälkeenpäin nähnyt saksalaisilla nettisivuilla (esim babybutt) tyynyjä jotka menvät selän taakse. Se oli ainakin meikäläistä helpottanut, nyt laitoin tyynyjä selän taakse sohvalla istuessa, koska pysty asento on hyvä imettäessä ja meidän sohvalla ei meikäläinen pysty istumaan selkä suorassa.

Niin ja eroa tyynyissä on myös siinä kuinka pitkään ne jatkuvat sivuilla. Jos menee pitkään niin on helpompi imetää kainaloasennossa eli vauvan pää tulee kainalosta päin. Toisaalta tällöin ainakin tarvii sinne selkäpuolelle lisäpehmustetta. (siis jos imetystyyny jatkuu piedempään kuin selkä taaksepäin).

beccy ja tytsy 8kk

Mielestäni moinen on turha kapistus. Hyvin on pärjätty, kun on laittanut päällekäin kaksi tavallista tyynyt. Se ajaa justiin saman asian :) Tämä vain minun mielipiteeni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat