Vierailija

voit häpeämättä näyttäytyä kenelle tahansa?

Kommentit (22)

yleensä, jos ovikello soi niin iskee hirveä paniikki etsiä edes jotain vaatetta päälle. en kyllä ymmärrä, jos joku kotona ollessansa ajattelee, että pitäisi pukeutua niin että voi näyttäytyä kenelle tahansa... kandeis varmaan vähän relata

Monesti alkkareissa, joissain rennoissa housuissa jne. Sekä minä että mieheni. Lapsikin saa olla pelkässä bodyssa usein. Joskus jopa alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Nytkin oon topissa ja stringeissä, mies kalsareissa ja hihattomassa paidassa ja poika bodyssa ilman vaippaa ja body auki jotta pääsee nopeesti potalle, kun opetteluvaihe käynnissä. Eli ollaan aika relasti täällä.

Toiselle siisti pukeutuminen tarkoittaa esim. farkkuja jne. Toiselle siistit vaatteet voi olla vaikka ne rennommatkin vaatteet - kunhan ne on siistit, ei kulahtaneet.

Eli mielestäni pukeudun siististi myös kotona, avaan oven kuka tahansa siellä pimpotteleekin! Ja päällä on rennot, mutta siistit vaatteet. Kauppaan saatan vaihtaa sitten farkkua ym.

En edes omista vaatteita joita häpeäisin käyttää :O

ihmetellä... :) Vauvan kanssa täällä kaksin köllötellään, ihan kotikuteissa vaan.. Lökärit ja hihaton toppi aivan laikuilla maidosta ja pukluista... :)

Kyllä meillä on pääsääntöisesti ihan sisävaatteet päällä. Ja mä en myöskään omista sellaisia sisävaatteita, joita tarvitsisi jollain lailla hävetä. Päiväunilla mulla on on yleensä vaan alusvaatteet päällä ja jos on ovikello soinut, niin on pitänyt äkkiä ottaa aamutakki.

Mä käytän kotona yleensä ihan farkkuja ja t-paitaa. Iltaisin saattaa olla kotihousut.

Lainaus:

Toiselle siisti pukeutuminen tarkoittaa esim. farkkuja jne. Toiselle siistit vaatteet voi olla vaikka ne rennommatkin vaatteet - kunhan ne on siistit, ei kulahtaneet.

Eli mielestäni pukeudun siististi myös kotona, avaan oven kuka tahansa siellä pimpotteleekin! Ja päällä on rennot, mutta siistit vaatteet. Kauppaan saatan vaihtaa sitten farkkua ym.

En edes omista vaatteita joita häpeäisin käyttää :O

Mun kotivaatteet ovat toisen hyvät duunivaatteet!

Kesällä jotkut mukavat shortsit ja t-paita.

Talvella pitkähihainen, väljä ja kulahtanut marimekon raitapaita ja verkkarihousut.

Vaihdan kyllä vaatteet kun ihmisten ilmoille lähden, samoin jos vieraita tulee.

Nytkin oon topissa ja stringeissä, mies kalsareissa ja hihattomassa paidassa ja poika bodyssa ilman vaippaa ja body auki jotta pääsee nopeesti potalle, kun opetteluvaihe käynnissä. Eli ollaan aika relasti täällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat