Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oikea sekametelisoppa on meidän suhde tällä hetkellä, enkä tiedä enää kuinka pitkään tätä jaksaa.

Soppaan mahtuu taapero, vauva ja tietysti minä ja mies. Ja miehen mielestä suurin ongelma on tällä hetkellä seksi tai sen puute. Minun mielestä suurin ongelma on se, että miehen pitäisi saada kaikki... Eli vapailla haluaa harrastaa, käydä iltaisin kavereiden kanssa iltaa viettämässä (ryyppäämässä, jolloin tullaan aamulla kotiin) ja yleensäkin haluaa käyttää vapaansa omaksi hyväkseen. Ei käydä KOSKAAN missään koko perhe. Ei tehdä lomareissuja, ei kyläreissuja, ei mitään, eipä edes ruokaostoksilla käydä yhdessä.

Valvon vauvan kanssa yökaudet, taaperokin valvottelee vielä siinä välissä. Olen siis aina väsynyt ja melko lailla viimeinen mikä kiinnostaa on seksi. Tai kyllä se joskus kiinnostaa, mutta silloin on yleensä mykkäkoulu meneillään.

Riita aiheutuu useimmiten siitä, että mies häipyy kysymättä johonkin juomaan ja tätä tapahtuu viikottain. Pari kolme päivää murjotetaan. Sitten mies haluaa " rakastella" ja itse olen edelleen tuosta häipymisestä vihainen enkä halua. Jälleen seuraa mykkäkoulu ja mies häipyy taas omille teilleen sillä verukkeella että minä en halua rakastella. Ja miehelle ei kelpaa se, että mennään sänkyyn, vaan minunkin on PAKKO saada aina orkku. Jos ei sellainen seksi onnistu minulta aina, niin se on sitten sääliantoa miehelle ja mies suuttuu siitäkin.

Ja se seksin ajankohta... Mies haluaisi monesti päivälläkin kun on kotona ja taapero päiväunilla. Mutta kun vauvaa kihnustaa pinnasängyssä hereillä, ei minua todellakaan kiinnosta mikään rakastelu siinä vieressä. Ja jälleen mies suuttuu, kun en KOSKAAN halua silloin kun hän. Syyksi ei siis riitä se että vauva on hereillä, ei ole mikään syy...

Huh, mitä ympyrää meidän asiat pyörii. En tiedä enää jaksaako tällaista kauan. Keskustella olemme koettaneet aiheista. Mutta aina juttu lopuksi kiertyy samaan eli seksiin ja siihen että minä en koskaan halua silloin kun mies...

Nyt hyvät kanssasisaret, antakaahan jotain avaimia tämän ongelman ratkaisuun. Vai onkohan tässä jo sellaiset lukot asioissa, ettei niitä enää auota millään?

Olen miettinyt jo sitäkin, että onko tuo seksijuttu loppujen lopuksi vain jokin " kiristämisen" aihe miehellä. Eli jos en tee niin kuin hän haluaa, niin hän lähtee sitten vaikkapa juomaan. Käyttää siis tekosyynä. Ja haluaakohan mies ollakin vain riidoissa minun kanssani ja yrittää tuota kautta hankkia etäisyyttä vai mitä hittoa? Kun ei keskustelukaan enää auta...

Kommentit (3)

Lukisko se sun mies vaikka niitä ä-pakkauksen isälle suunnattuja juttuja tai jotain, missä kerrotaan objektiivisesti äidiksi ja isäksi tulemisesta.?

Jos sä itse alat selostamaan, miten hormonitoiminta muuttaa naista äidiksi tulon jälkeen, se painuu kaljalle taas. Pitää sua edelleen nalkuttavana ämmänä, joka keksii kaikenlaista..

Teillä on suurensuuri kommunikaatio-ongelma ilmiselvästi.. Puhutteko te koskaan parisuhteenne tilanteesta?

Vai olisko teillä joku tuttu pariskunta (jolla on lapsia), jolta sais apuja? Sillä tavalla, että sille naiselle kertoisit teidän ongelman, joka sit antais pientä vinkkiä miehelleen, että puhuu sun miehelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat