Vierailija

Siis huijaamalla miestä sanomalla syövänsä pillereitä? Tai jollain muulla tavalla,miten?

Olen niin paljon kuullut juttuja,mutta olis kiva nähdä onko näitä ihmisiä??

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies ei halunnut lasta ja mä podin ihan kaameaa vauvakuumetta. Jätin pillerit salaa pois. Tyhmäähän se oli, mutta avasi kuitekin miehen silmät isyyteen. Hyväksyi asian kyllä jo raskausaikana, ja myöhemmin kerroin hänelle valehdelleeni pillerien syönnistä. Nykyään hän on sanonut, että onneksi teit niin, koska muuten hän ei olisi ikinä uskaltautunut isäksi. Nyt meillä on mies se joka potee vauvakuumetta ja haaveilee vielä viidennestä lapsesta. Mä taas en halua enempää lapsia.

ja huonosti kävi siinäkin... Mies lähti pois, tapaa kyllä lasta säännöllisesti (muutaman kerran vuodessa) mutta ei anna anteeksi koskaan naiselle tätä tempausta.

En ymmärrä mikä ihme käsitys naisilla on, että mies joka EI tahdo lapsia, muuttaakin yht´äkkiä mielensä kun nainen kertoo olevansa paksuna...

nainen valehteli syövänsä pillereitä. Mies tietysti jätti kusipää-naisen ja suree nyt lapsen kohtaloa. Rakastaa toki lastaan, mutta mieluummin ei enää joutuisi koskaan näkemään sitä akkaa.

Vierailija:

Lainaus:

Mies pakotti tekemään abortin, koska ei halunnut VIELÄ kolmatta lasta. Tyhmä teko kaveriltani, mutta ääliö on mieskin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat