Seuraa 

Hei, ajattelin kysyä josko joku olisi käyttänyt tuota Anitan housuliiviä synnytyksen jälkeisessä palautumisessa. Mitä olette tykänneet? Onko ollut hintansa arvoinen? Entä mitäs sanotte tuosta koko taulukosta, minkä kokoinen kannattaa ottaa...siis onko niukan vai reilun kokoisia?

Kommentit (4)

minulta löytyisi ko. Anitan housut jossa " kiristykset" sivuilla käytetään synnytyksen jälkeen (eli puhutaan varmaan samasta asiasta). Housut ovat käyttämättömät ja paketissa. Koko on muistaakseni jotain 36/38 (voin vielä tarkistaa sen). Jos joku on kiinnostunut niin 20,- saisi uudet housut (ovh.80,-).

Eivät vaan mahtuneetkaan synnytyksen jälkeen päälleni =(

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että ottaisin melko tiukat koska muutenhan niissä ei ole mitään " ideaa" jos ovat kovin löysät päällä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei, jos tarkistaisit vielä housun koon. Minkä väriset ne muuten on? Mitä kokoa olit itse ennen/jälkeen synnytyksen...mietin vaan, että mahtuukohan noi mullekaan, kun kiloja on tullut aikas runsaasti :)

Laittaisitko s.postiosoitteen tai jotain yhteystietoja, niin voitais sopia kuinka housut vois vaihtaa omistajaa.

HariboNalle

eli housut ovat valkoiset. Koko on 65 joka mittataulukon mukaan vastaa kokoa 38. Itse olin ennen synnytystä n. 38/40 kokoinen.

Tässä sähköpostini: hvm @ jippii.fi

Huom! poista välilyönnit @-merkin molemmilta puolilta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat